/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
cannonball.exe
Fra : gangster50
Vist : 283 gange
19 point
Dato : 26-02-04 21:41

min computer er meget langsom, indtil den kommer og siger at cannonball.exe fandt en fejl og afsluttes..

kan jeg slette den fil? den ligger i C:\WINDOWS\System32\cannonball.exe

jeg syntes at det er trælst at jeg skal vente på at den afsluttes før jeg kan bruge min pc normalt..

det varer cirka 1-2 minutter før den kommer og siger det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-04 21:44

cannonball.exe ?
Er det ikke til et spil ?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 26-02-04 21:48

ved det ikke, kan ikke åbne det.. og det ligger heller ikke i listen over kørende processorer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-04 21:51

Prøv at "flytte" den og gem den et andet sted.
Hvis ikke der viser sig nogle fejl de næste par uger kan du slette den.
Jeg tror det er resterne af et spil - hvad den så end laver i dine systemfiler.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 26-02-04 21:52

jeg prøver

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 29 point
Dato : 26-02-04 22:03

Prøv at skrive msconfig i kør tryk på fanebladet start og se om den ligger der Deaktiver den ved at fjerne flueben Mvh Sune

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 26-02-04 22:23

Sune >> Det gør den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 22:25

Så prøv at genstarte og se om det så ikke er ok

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-02-04 13:19

Tilhører dette spil: Cannonball run (Europe) 2002

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 13:24

Hvordan f... har han fået den i systemfiler ?????????
Nå hovedsagen er at problemet er løst - ELLER ER DET IKKE "gangster50" ??????

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-02-04 13:31

Nu er jeg ikke så meget til spil, men er det ikke at dem som koster?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 13:38

Forstod ikke helt

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 27-02-04 13:44

jeg har aldrig haft et spil der hedder Cannonball run (Europe) 2002

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 13:52

Cannonball er et amerikansk bilvæddeløb.
Det blev på et tidspunkt lavet i Europa (bl.a. Danmark)
Der var en masse skriverier om Porscher og Ferrarier der blev taget på fyn med 200 km/t.
De betalte bare og kørte videre.
Det er et væddeløb for millionærer der ikke har andet at lave.
Politiet vidste de kom, men kunne kun stoppe få.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 13:53

Du kan roligt slette filen "gangster50"

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-02-04 14:43

Jeg siger: Nu er jeg ikke så meget til spil, men er det ikke at dem som koster?
Refi siger: Forstod ikke helt
Jeg mener at han kunne have haft en trial-version og har ikke købt programmet, men afinstalleret og at den fil var en rest. På en eller anden måde er den jo kommet ind i puteren. Men det er da klart at den kan han rolig slette. *S*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 14:51

Ydermere siger han, at han aldrig har haft spillet.
Men selv om han havde, burde filen ikke ligge i systemfiler.
Min mistanke er et forkert klik på en hjemmeside om emnet, som så har installeret filen.
Men uanset alt - filen skal bare slettes.
I øvrigt var det et interessant motorløb - selv om det er og var ulovligt.

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-02-04 14:58

refi: Ja et forkert klik på en forkert hjemmeside kan sagtens installere skidt og møg uden at man opdager noget. Helt enig.

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:26

Tak for svaret Sunowich.