/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Cookie problemer
Fra : MageLord
Vist : 405 gange
150 point
Dato : 25-02-04 20:21

Jeg har haft installeret Spywareguard, Spybot og Ad-aware, og brugt dem til at rense godt ud. Jeg har også rydtet hele min cookie liste, for at sikre mig totalt, og få at få rydtet ud der også. Nu har jeg så det problem at alle de cookies med diverse logins på både min stofanet signon side, men også andre sites, som her på Kandu.dk, bliver slettet ved reboot. Jeg har sat min internet indstilling til laveste niveau for at tillade og gemme cookies, men alligevel er min cookie liste tom ved hver reboot.

Hvad pokker gør jeg for at gemme mine cookies, så jeg ikke skal have 97 A4 sider med diverse logins liggende konstant????

Det driver mig til vanvid!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 20:31

I kontrolpanel internet indstillinger og midlertidige indstillinger under indstillinger er der en skyder der bestemmer hvor meget det må fylde mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 20:37

Åh jeg leder og leder der er et sted hvor man kan tillade brug af cookies og andre indstillinger Mvh sune

Kommentar
Fra : MageLord

Dato : 25-02-04 20:40

Det hjalp desværre ikke ret meget. Den skyder bestemmer som du selv sagde hvor meget plads på harddisken de midlertiddige internet filer må fylde. Det har intet at gøre med at min computer sletter mine cookies.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 20:42

Beskyttelse af pers oplysninger Under avanceret Tilsidesæt aut behandling af cookies Mvh sune

Kommentar
Fra : MageLord

Dato : 25-02-04 20:45

okay....der har jeg været inde. Man skal bare slå det til, right?
Hvis det virker, så er der point til dig, sune.
Thanx

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 25-02-04 20:48

prøv at gå ind i "properties" på eng. vægl "advenced" (den sidste fane) og nederst er der en som hedder tøm internet folder nå du lukker og fjern fluebenet

Kommentar
Fra : MageLord

Dato : 26-02-04 07:21

Jeg har prøvet begge dele, og det hjalp ikke.

*samler en stor hammer op og kigger ondt på sin PC*

Kommentar
Fra : MageLord

Dato : 26-02-04 20:21

Det mest åndsvage er at min kones user account på PC'en er sat op nøjagtigt ligesom min, men hendes gemmer cookies fint nok. Det er bare min account der bitcher.

PLEASE HELP!!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 21:13

Hvis du har xp så gå ind i systemgendannelse undre system i tilbehør under start og prøv at vælge et pungt fra før du ryddede op Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 21:46
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-04 22:58

Husk at Lukke
Mvh Sune