/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
iexplore.exe har fundet en fejl og afslu~
Fra : ksve01
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 25-02-04 11:43

I aftes virkede mit net fint, men nu får jeg hele tiden en fejlmeddelese når jeg vil gå på nettet: "iexplore.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden." Dataene i fejlrapporten siger:

AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: winshow.dll

ModVer: 1.0.0.6 Offset: 0000a95e"

Jeg kører WinXP Pro.

Hvad er der galt?? Virus?? Og hvordan afhjælper jeg problemet??

Kommentar
Fra : bjerris

Dato : 25-02-04 11:48

når det er en .dll fil, så er der sket en ændring i filen på en eller anden måde og den henviser derfor til noget forkert. Nu er du så heldig at IE kan afinstalleres inde under Fjern/tilføj (remove/add) programmer og installeres direkte over nettet. Det vil i hvert fald hjælpe. Og nej det er ikke virus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 11:53

Prøv med et andet gendannelsestidspunkt. F. eks fra igår da virkede den jo.

Kommentar
Fra : ksve01

Dato : 25-02-04 11:53

Tak - det prøver jeg lige....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 12:09

Og Hvis du så lige samtidig når din iexp virker kunne tænke dig en god hurtig gratis og med meget mere den kan Browser Så kan den lige hentes her http://www.avantbrowser.com/download.html

Mvh Sune

Kommentar
Fra : ksve01

Dato : 25-02-04 12:36

Det med gendannelsestidspunktet virkede ikke.

Jeg har afinstalleret ie6 og installeret en ny ie6sp1 og det gik fint, men der er ikke nogen genvej på skrivebordet eller i "Start". Er det installeret eller hvad??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 12:48

Hvad sidder du at kigger på nu ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 12:50

Prøv lige at kører en sybot scanning http://download.com.com/3000-2144-10122137.html

Kommentar
Fra : ksve01

Dato : 26-02-04 10:25

Har formateret hd, så nu kører det igen.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 11:10

Nå ok så husk at afslutte *ss* Mvh sune

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 27-02-04 08:11

hej ksve01.

Bare hvis du kommer ud for det igen...
Jeg havde samme problem.. Se et sted her på kandu.. (Explorer fejl??) Det blev løst ved at scanne med AVG samt Spybot.

Det er formentlig en virus.. Som de kan finde...

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:59

Hallo husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune