/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Opgave om slagter udd
Fra : DKziclow
Vist : 867 gange
150 point
Dato : 25-02-04 10:10

Jeg skal lave en årsopgave om slagter jobbet og udd, og jeg mangler RIGTIG meget info om det... jeg har prøvet og søge på google, jubii, msn. men alle kommer med noget crap jeg ikke kan bruge, så tænkte om der måske var en slagter jeg kunne snakke med her inde, eller om der evt var nogen som havde lyst til at finde en bunke links til mig.. er desperat, skal være færdig på fredag, dvs torsdag aften... og har næsten ingen ting...

plz answer :D

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 25-02-04 10:19
Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 25-02-04 10:20

takker... tjekker dem ud med det samme :D

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 25-02-04 10:46

Ville meget gerne have mere... det var kanont inhold, men ikke lige nok :(

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 25-02-04 10:48

Så må du være lidt mere specifik. Hvad søger du?

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 25-02-04 10:56

Hvad man kan videreuddanne sig til når man har detailslagter uddannelsen?
Hvad man lærer (store træk) under uddannelsen til detailslagter?
Hvilke krav der er for at komme ind på en slagter skole?
Hvad man skal kunne som detailslagter (ja, skærer kød ud, men der er vel mere?!)
Hvordan job mulighederne som slagter er p.t.?
Hvorfor man skal vælge at blive slagter?
Hvordan ser fremtiden ud som slagter?

de spørgsmål skal jeg bl.a. have besvaret :D

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 160 point
Dato : 25-02-04 11:11
Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 25-02-04 11:43

jeg siger tak... og tror der er nok :D

ellers så skriver jeg bare til dem... jeg takker og bukker :D

Godkendelse af svar
Fra : DKziclow

Dato : 25-02-04 11:44

Tak for svaret sidal26.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 25-02-04 11:52

Det var så lidt.