/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Komplimering i NERO ?
Fra : lyng
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 24-02-04 14:58

Hver gang jeg prøver at brænde MP3 filer, som jeg har gjort før på min gamle PC, siger Nero at "komplimeringen ikke passer til det medie jeg har i brænderen ?

Det er en almindelig CD-R, som altid, men Nero vil have en CD-RW ellers skal jeg lave om på komplimeringen.
Fint.... men hvordan ?

Lyng

Kommentar
Fra : kenneth481

Dato : 24-02-04 16:27

Prøv bare at brænde det son DATADISK så kan du også spille det en discman der kan spille mp3 eller en bil radio

Kenneth

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-04 17:40

Kompilering af .wav-filer
Skrivemetode: Disc-at-Once

Vi vil bibeholde alle funktioner med deres standardindstillinger.

Følg instruktionerne nøje. Held og lykke!

1.Hvis de lydspor du vil brænde ned på en CD ikke er i .waw-format, da gem dem først i dette format .
2.Klik på Lyd-CD ikonet i Ny Kompilering dialogvinduet, som åbner når du har startet Nero. Hvis du allerede har åbnet Nero, kan du finde dette dialogvindue gennem ikonet for Ny kompilering.
3.På egenskabsarket er Lyd-CD kortet øverst.
4.Klik nu på Ny-knappen til højre.

Det tilsvarende blanke kompileringsvindue til Lyd-CD åbner.
5.Hvis Filgennemsøgeren ikke er åbnet endnu, kan du nu gøre det ved at gå ind i Vis>Ny Filgennemsøger-kommandoen eller ved at klikke på Filgennemsøger-ikonet.
6.Ved at bruge træk&slip skal du nu kompilere filerne til CD'en ved at klikke på de ønskede filer i Filgennemsøgeren med musen og derefter trække dem over på kompileringsvinduet.
7.Når du har kompileret alle lyddata skal du åbne Skriv CD dialogen. Den nemmeste måde at gøre det på er at klikke på Skriv CD ikonet i værktøjslinien. Du kommer da til Skriv CD dialogboksen, som garanteret virker bekendt for dig: det er den samme boks som du så ved oprettelsen af en ny kompilering, nu blot med Brænd egenskabsarket vist på toppen

Du vil se adskillige bokse, af hvilke nogen allerede er valgte. Alle egenskaber kan nu undersøges og ændres om nødvendigt.
8.Bekræft ved at klikke på Brænd.
Til sidst vil CD'en blive skudt ud.
Til sidst i processen vil du se en besked som "brændingsproces vellykket gennemført ved 12x(1800 KB/s)".
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lyng

Dato : 24-02-04 19:08

Tak... men. Når jeg trækker filerne over i komplimeringsvinduet, laver Nero filerne til MP3. Ved at klikke på egenskaber for den valgte fil, kan jeg se at den pakkes ud med Winamp3 eller mediaplayer.

Men, mit gamle Nero ville da godt brænde MP3 filerne over til wav, så de kunne spilles i en almindelig cd-afspiller. Uden at jeg gjorde noget !

Hva' skert liee' ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-04 22:20

Hvis du bruger guiden, og trykker at du vil lave en musik CD, så plejer alle MP3 at blive lavet til wav filer, men du kan jo kun have ca 16-17 stykker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:00

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:03

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:51

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen