/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon LBP4plus printer
Fra : erikolin
Vist : 529 gange
20 point
Dato : 22-02-04 22:30

Jeg har arvet en LBP4plus printer der periodisk ikke kan genkende A4 papir og udskriver blanke sider og melder fejl. Hvad gør jeg ved det ?

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 30 point
Dato : 22-02-04 23:11

det er højst sandsynlig papirstøv der sidder i printeren skil den ad gør den ren med trykluft og en fin pensel som du kan købe i de fleste computerforretninger du må ikke brugetrykluft fra en kompressor da der er olie i den luft der kommer derfra det kan give andre problemer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 23:13

Går evt ind på producentens webside og opdater printerdrivere til den model Den må være her et sted i mit elskede Google Mvh Sune
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Lb+Plus+Printer&lr=

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 23-02-04 07:08

Ja en god gang rensning og huske også at rense gumme rullerne med sprit.

Du skal også checke opsætningen af printernen hvis der ikke er sat korrekt op så benytte den ikke A4 papir men vil netop stoppe hver gang.

Har du fortsat problemer er løsningen at finde en reperatør der evt kan give den et eftersyn - ikke nødvendigvis en aut. canon forhandler, men blot en datamekaniker.

/TC

Godkendelse af svar
Fra : erikolin

Dato : 25-02-04 11:58

Tak for svaret poul_from.

Det er sandsynligt, jeg har godt nok ikke prøvet det endnu.