/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Password program til XP?
Fra : Perege
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 22-02-04 16:37

Jeg har et program installeret på min pc som jeg gerne vil password-protecte.
Findes der et program hvormed jeg an gøre det?
Altså evt. hvor jeg skal indtaste en password for at kunne åbne programmet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 16:44

Så skal du oprette flere brugere - så nogen har adgang til noget andre ikke.
Hvis ikke programmet selv er indrettet til passwordbeskyttelse kan du ikke kun udelade dette program.
Men du kan jo fjerne alle genveje så kun du ved hvor programmet åbnes.
Genvejen kan du jo så bare kalde noget andet så ingen ved hvad det er.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 22-02-04 17:21

Hejsa

her er et lille program som kan det det søger
http://www.folder-guard.com/folder-password.htm

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 22-02-04 18:20

Tak for svaret dk.