/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
flydering
Fra : hansi.christiansen
Vist : 1171 gange
20 point
Dato : 17-04-02 19:18

jeg påtænker at investere i en flydering, men ved ikke om det er en god ide? er der nogle blandt brugerne, som kan hjælpe mig. Hvilken model skal jeg vælge, hvad skal jeg være opmærksom på,hvor køber jeg den, hvad koster den, er der nogle steder hvor man kan få en prøvetur?
Jeg venter spændt på et svar fra dig.
MVH. Hansi

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 17-04-02 18:48

Hvor bor du i landet?

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> wrote in message
news:p4iv8.33822$iY5.1343819@news010.worldonline.dk...
> jeg påtænker at investere i en flydering, men ved ikke om det er en god
> ide? er der nogle blandt brugerne, som kan hjælpe mig. Hvilken model
> skal jeg vælge, hvad skal jeg være opmærksom på,hvor køber jeg den, hvad
> koster den, er der nogle steder hvor man kan få en prøvetur?
> Jeg venter spændt på et svar fra dig.
> MVH. Hansi
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-04-02 19:09

Hvor bor du i landet?
Der afholdes flyderingstræf d.18-19/5 på Helgenæs, her kan du nok få
lejlighed til at prøve en.
Ellers skal du regne med at det koster en 1500-1800 kr. Du skal have
svømmefødder, anker, redningsvest, pumpe m.v. (Jeg går ud fra, at du har
waders.
Jeg har selv en model Ron Thomson V-form til kr.1.100,- Tidligere havde jeg
en U-form, men V-formen er mere stabil at styre og klarer bølgerne bedre.
Ellers er det en fantastisk hobby. Jeg ved ikke om man fanger flere fisk,
men man fanger nogle fantastiske oplevelser.

Mvh

Ole
Se også lystfiskertips på: www.fisketips.dk

Mvh

Ole

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> wrote in message
news:p4iv8.33822$iY5.1343819@news010.worldonline.dk...
> jeg påtænker at investere i en flydering, men ved ikke om det er en god
> ide? er der nogle blandt brugerne, som kan hjælpe mig. Hvilken model
> skal jeg vælge, hvad skal jeg være opmærksom på,hvor køber jeg den, hvad
> koster den, er der nogle steder hvor man kan få en prøvetur?
> Jeg venter spændt på et svar fra dig.
> MVH. Hansi
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : hansi.christiansen

Dato : 17-04-02 20:56

Hej Ole.
Tak for dit svar. Jeg bor i smørum, så ved du det!

Godkendelse af svar
Fra : hansi.christiansen

Dato : 18-04-02 21:14

Tak for svaret Ole Mose.

Kommentar
Fra : pongo2

Dato : 18-06-02 16:42

hejsa
ang.flydering vil jeg ikke købe et anker med for hvad gør du hvis det sitter fast du kan jo ikke bare trække i det så kan det jo være at du ikke kan få det fri
du skulle tage en 5 l. dunk og fylde den med sand det er ikke så dyrt hvis du skal kippe snoren over hvis du ikke kan så den op
mvh. Tommy

Kommentar
Fra : hansi.christiansen

Dato : 18-06-02 16:48

tak for dit brev