/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Smalltalk igenigen*GG*
Fra : fridaflip
Vist : 629 gange
500 point
Dato : 20-02-04 11:52

Da jeg stadig har lidt point på kontoen - og ved jeg "alene" har råderet over dem,
skal de sgu osse bruges

Det er weekend drenge og piger....solen skinner...og hvor er livet dog herligt
Sad lige og besvarede et spørgsmål i kategorien "feriesteder" og fik da helt lyst til
at drøne på sommerferie

Nå...det er måske lidt for tidligt, men vi har da lov til at lege med tanken om solen der
varmer - og ikke at forglemme de kolde øl der skal nydes på terrassen mens vi sidder og henholdsvis "sveder" og "transpirerer"

Smutter lige ud i et par ærinder - men fortæl endelig om jeres drømme for den kommende sommer skal i til Paris eller måske Snave (der bor Polle jo) Jeg selv overvejer stærkt den jyske by Tarm i år....Jeg VIL opleve den by....har nemlig hørt at de kører ræs (brænder asfalt)....og at de bøvede betjente fra Sjælland ikke kan fange dem

Frida...

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-02-04 11:58

Har selv tænkt på at besøge byen Lem i vestsalling. Men ellers 4 ugers ferie i en svensk ødegård 15 km. fra alting. Uden vand, strøm og varme

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-02-04 12:00

Jeg er jo blevet bonderøv på mine gamle dage, så min sommer kommer til at stå i hestenes tegn! jeg skal være lærer på en ridelejr for store unger... det blir sikkert sjovt!!!

Vores økonomi er som sædvanlig ikke-eksisterende, så det bliver noget med at hænge ud hos venner og grille og bælle kold hvidvin

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 20-02-04 12:05

Jeg skal på Belluvue og nyde synet af piger i g-streng

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 20-02-04 12:06

bellevue skulle der naturligvis have stået

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 12:24

Ja >frida< så er er jeg da langt fra Tarm.
Vi tømmer USA for penge i maj.
Vi ta´r nemlig til Vegas i 5 dage (desværre kun) til gengæld er alt betalt af firmaet.
Hvad kan man så mere forlange.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 12:41

>Refi

Husk at tage dine Superpoint med til Vegas

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 13:32

TRror du de gir noget for dem?
Hvad kurs skal jeg forlange?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-02-04 13:55

Jeg tror det bliver Costa del Hjemme, da det først bliver slutningen af august min kone har bestemt sig at holde ferie.

Venter med længsel til vinterferien, men hvem ved hvad året kan bringe.
I hvert fald ikke Athen i august. Det må være på terassen med en kold øl og et tv.

Og juli Paris bliver det heller ikke.

ellebye

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 500 point
Dato : 20-02-04 16:27

>Frida.

Du har fortjent mere og bedre end "Tarm" og Burn off - Vil du holde storbyferie med mig - Jeg har en lille timeshare lejlighed i NV vi kan bruge som base - Så kan vi senere smutte et svip til Spanien - Jeg gir middag på Sa Fugaña, når jeg har fået pudset mit defekte spanske lidt mere af.

Jeg skal nok varte dig op i hoved og ...øhhh ja i det hele taget varte dig op

Ram

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-04 17:00

Ohøiiiii - påæng i udsigt - jeg er klar til at modtage.
Snart ferie på Gran Canaria - jeg behøver ikke tilbyde nogen at tage med, for min kuffertslæber er parat. Måske bli'r det også til en burn-out med paraply og citron.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 18:20

Jeg er NEM så snart der er udsigt til at blive vartet op bliver jeg "blød"....
Vidste du det Ram*GG*.....I hvert fald får du pointene, fordi du vil give middag på Sa Fugaña. Hvor er det henne... Spanien eller København? I øvrigt pisse ligegyldigt - det er jo gratis (for mig).... og hvis du så samtidig står for underholdningen...kan det da ikke gå galt

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 18:36

>Frida.

Tak Frida.
Nej da - Jeg vidste da ikke, at du blev blød af opvartning, men så var det jo helt rigtigt at give dig dette tilbud. Er der forresten andet der kan gøre dig blød

Basen ligger i NV ( m. fri badekåber og skumbananer ), og vi tar bare en vogn til Sa Fugaña (Mallorca), og selvfølgelig er det uden økonomiske omkostninger for dig. Du vil elske at se mig danse Can Can på bordene mens jeg synger "Tengo hambre para su toque" (Inden Guardia Civil afhenter mig )

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 18:45

Nå okay...så kan det altså gå galt
bliver du hentet at de civile.... sidder jeg jo med regningen

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 18:49

Frida.

Rolig - Sa Fugaña ejes af en gammel, ven til mig - Han er vant til at jeg render fra regningen - i øvrigt kan du bare tage med på stationen. De har en codyl lækker bar på politigården De plejer at lukke mig ud efter et par timer, når de ikke orker at høre mig ævle spansk mere

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 19:11

>Frida.

Vil du hellere mulle rundt i dette paradis?? Så siger du bare til

http://www.laursenhus.dk/1_barbecue1.pps

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 21:52

Linket vil ikke åbne....men ud fra teksten lyder det som en
knaldhytte i Værløse med egen havegrill
Fint nok......du bestemmer Ram*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 21:55

>Frida.

Det åbner altså fint her... Tror du ikke du trænger til en om formatering (din PC altså )

Og nej det er ikke Værløse *GG* men Fransk Polynesien og grill

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:09

Jow jow - både min PC og jeg skal formateres kender du en "kyndig"???

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:13

>Frida.

JA D.h.n.

Ram

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-04 12:10

Æv min nysgerrighed koster mig mange p for at kigge med, når et spg er lukket.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:18

Godt at Ems har Eyvind til at betale
Tak for de 50 lille Eyvind......du er nu så flink

Frida...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-04 12:25

Emesen og vil ikke have alle de lette påæng.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:28

Nej vi ved godt at ham Ems ikke "snyder".......
men han er heller ikke så kvik som Eyvind

Frida..