/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gratis mailprogram
Fra : majbritt05
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 19-02-04 14:09

Hejsa

Jeg kan se, at spørgsmålet har været oppe før, men måske der er kommet nyt siden da.

Jeg søger et gratis mailprogram (ikke en gratis mailadresse).
Det skal helst være rimelig nemt at finde ud af, samt helst være på dansk.
Det skal kunne bruges med pop3.mail.dk.

Kender I nogle?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-02-04 14:14

kik her om der er noget du kan bruge http://www.download.dk/index.asp?Kat=email&SubKat=klienter

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 19-02-04 14:19

tak.
Der er godt nok mange at vælge i mellem. Er der et eller flere af dem der kan anbefales frem for andre?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 19-02-04 14:30

Hvorfor bruger du ikke bare Outlook Express, som er en del af Windows?

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 19-02-04 14:36

det ville jeg også gerne, men der er et eller andet galt. Og jeg kan ikke instalere det igen, da jeg har mistet den cd-rom det er på. derfor har jeg ledt efter et andet mailprogram.

se evt. også mit tidligere spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/32821

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 19-02-04 14:59

Nå, men så henter du den bare fra WindowsUpdate igen. Hvis den ikke kan se den, så fjern den først fra "Tilføj/Fjern programmer" i "Kontrolpanellet"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 15:44

Brug Incredimail, den bliver du rigtig glad for.
Du kan sagtens bruge gratisversionen.
http://www.incredimail.com/?lang=9&addon=IncrediMail

Kommentar
Fra : Lass1987

Dato : 19-02-04 16:12

Refi->

Der er spyware i gratis-versionen af Incredimail se evt.:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=425&SearchTerms=Incredimail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 16:17

Ja og - det generer ikke og er man glad for programmet så køber man det alligevel, så man får ALLE faciliteter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 16:20

Desuden er det ikke spyware - men adware - intet er gratis.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 19-02-04 16:24

jeg har selv oplevet problemer med at outlook koksede og havde svært ved at geninstaller den , men fandt så outlook express 6,0 som reddede det , sender du din mail adr. kan jeg sende den så du nemt man geninstalere den.. den er i en selvudpakkende fil som er let at gå til..
Niss45

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 16:29

Hvis det er outlook express er det da bare at gå på nettet og installere den - så får du også nyeste version og behøver ikke opdatere.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 19-02-04 16:33

Jeg forsøgte også som refi beskriver, men kunne ikke installere den på den måde og valgte derfor som jeg beskrivere tidl. derefter kunne den opdateres på normal vis..
Niss45

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 22:05

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam