/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
50 påæng til HM
Fra : emesen
Vist : 434 gange
40 point
Dato : 19-02-04 13:33

HM - du kan få 50 påæng, hvis du lover ikke at dele med Molokyle.
Emesen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-04 13:35

Hurraaa-- så er der gang i den

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-04 13:37

dabj - kig i HM's profil..........................

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-04 13:43

Jamen--jøsses

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 13:43

Pas nu på Ems.....du risikerer at inkassere en røvfuld
af de seriøse kandubrugere
Der er jo trods alt en MEGET seriøs DVD på højkant
i denne måned SKOD den kan HM ikke engang vinde...æu

Frida...

Accepteret svar
Fra : Hm...

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-04 13:46

Hurtigt emesen... inden at molokyle opdager noget. Han er i øjeblikket travlt optaget i noget MS Windows fjolleri selv han burde være på vej ud at male sin nye lejlighed.

HM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 13:54

sikken noget riderri hvis at jeg lige må point(er) det.
jeg tror at jeg sladdre til de andre overvågere og især til de sære

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 13:56

Hov hov du Hm... Har jeg ikke fortalt dig at du ikke må lege med de store drenge

Du ved jo hvordan de plejer at snyde og ham emesen er den værste. Han lover 50, men du ser garanteret aldrig mere end de sølle 40. Bagefter vil han sikkert have dig til at klæ' dig af og vise dig nøgen eller noget...

Ud i det gode vejr og leg med den flinke dreng Eyvind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 14:05

emesen -> Kan du så opføre dig ordentligt og lad lille Eyvind komme ud i den friske luft og lege med Hm...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 19-02-04 14:27

Tak for svaret Hm.... men du sladrede så der er kun een stjerne til dig.
Emesen.
PS. Jeg håber at du nu kommer på top 50000 - listen.

Til andre...........se lige på HM's profil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 14:29

Festen kan fortsætte her : http://kandu.dk/dk/spg/33409

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-04 14:42

HM - sig lige til Eyvind. at han skal rydde op på sit værelse inden vi spiser.