/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til "natmaden", tak for påmindelse.
Fra : ellebye
Vist : 422 gange
500 point
Dato : 19-02-04 08:57

Dette burde nok give mere end som så, men tak for din påmindelse i et tidligere spg.
Det var egenlig dig der med din kommentar lige fik mig til at tænke mig om.

Venligst

Ellebye

Blot skriv hej.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 510 point
Dato : 19-02-04 08:58

Hej

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 09:09

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 09:13

SUNE du hm' skylder mig vist 500 ik' .

Jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren, men pyt det er jo pointfordelingstid pt. så 500 fra eller til hvad betyder det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 09:35

Takker Og Bukker *SS* Men du må da ha dem igen på en eller anden måde måske ved snuher HI HI

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 09:42

Det finder du nok en løsning på Suno

På den anden side, min bank vil sku' ikke tage imod disse "pointpenge", og hvis jeg skulle være uheldig, ja jeg skrev uheldig, at vinde månedens præmie så går den på auktion her i kandu.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 09:43

Forresten hvad er en "snuher" ?? er det noget med pusher at gøre?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 21:29

Ellebye Det betyder selvfølgelig snuhed men det skal man vel også have ved pusherier Hi hi Mvh Sune. Vi må finde ud af du får dine poient igen men vi skal jo ikke "afsløres " som Poient Pushere

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 21:49

Der er kun os to i denne tråd, så andre får ikke ændringer uden at skulle købe sig til dem, men vi bør nok vente lidt tid til "bølgerne har lagt sig".

Nok om det, jeg har sjældent moret mig så godt som i dag, specielt at finde "de hellige" frem og afsløre dem. En efter en faldt de fra som slagne soldater og så deres eventuelle bortforklaringer.

Jeg kan godt være lidt af en "provo" hvis det stikker mig, og har allerede den næste ide på bedding.

Det vil blive "afsløring" af alle de som har kommet med udtrykket " jeg er ligeglad for point", ja det så vi tydeligt i dag.

Vi tales ved, hygge

ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 22:28

Hi hi det glæder jeg mig til jeg er sku selv en provo men det har du måske opdaget
) Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 10:23

>Sune

Nu tror jeg ikke du behøver nogen påskud til at udligne pointene, hvis du ellers har været "inde" i dag.

mvh
ellebye