/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Ram.
Fra : fridaflip
Vist : 704 gange
500 point
Dato : 18-02-04 23:20

Jeg vil da osse gerne give lidt for bl.a. den Ungarske Gullashsuppe og Pollo a la Mulle.
Er du svimmel det smagte godt Især med de hjemmelavede skumbananer til dessert......

Jeg tænker lige lidt over den der 14.18?? Jeg skal som nok finde ud af hvad du mener....det tager bare lidt tid

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 23:22

De er skøre de romere Dok Dok

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 510 point
Dato : 18-02-04 23:26

Frida.

Du er da bare så skrup hamrende dejlig - 14.18 hmmm jaee.... ok den er osse svær, men gir du op, så spørger du bare - du vil jo gerne komme, så du skal få al den hjælp du har behov for

Ram

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:30

Okay så faldt tiøren
Henter du mig så ved toget (igen)??.....og lover at droppe håndjernene

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:33

>Frida.

Ja denne gang uden håndjern - Jeg lover - Har nok noget andet der kan holde dig fast #¤#¤ Og denne gang tar vi elevatoren Ik??

Og Tak

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:34

NEJ

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-04 23:54

Undskyld jeg spørger! Hvad er det her point udveksling for noget? Kan I ikke li pointsystemet eller prøver i begge bare at punke det generelt? Eller prøver I at få fjolser som mig til at reagere på jeres barnligheder! Hvis I ikke tager dette her forum seriøs hvorfor fordufter I ikke bare! I har jo personlig kontakt med hinanden, sån I behøver jo ikke Kandu mere! Ikke fordi jeg ikke bryder mig om jer, men det her er sgu for latterligt!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:58

>tedd

Du skal da ikke undskylde noget....Men tag kontakt til Kandu, hvis du mener der er noget at brokke sig over....Deres regler er jo ikke brudt...vel og hva' du mener om det vil jeg sådan set skide på*SS*

Sov godt... hvis ikke du nu er så opkogt at du ikke kan

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-02-04 00:06

ih, bytter I point? Hvor sødt! Hvad med forlovelsesringe istf?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:10

God idé Skingur....men ved du ikke, at det kan man ikke her på Kandu??
Point derimod.....det kan man så hvorfor ikke være lidt søde ved hinanden
At der så er en og anden der bjæffer over det.....tjae

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-02-04 00:13

Jeg hjælper altid mine venner hvis de er på vej ud på skråplanet . Spørgsmålet var jo lukket så der er ikke mange der ser det! Så bjæf ja !! men jeg bider ikke ikke endnu

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-02-04 00:15

ha! jeg laver da bare en "forlovelsesringebyttesmiley"

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:16

Skråplanet*ROTFL* Gå dog i seng søde Tedd

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:18

Fint Skingur....lav lige en "kyssesmiley" nu du skal i gang

Frida...