/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har kvinder en fordel fremfor mænd??
Fra : fridaflip
Vist : 529 gange
500 point
Dato : 18-02-04 18:13

JA.....det er da helt sikkert En veninde og jeg har lige været stoppet i en hastighedskontrol - men vi slap for en bøde, fordi min veninde bandt dem en historie på ærmet, samt græd en lille smule

Hvis ikke det er vildt så ved jeg sgu ikke....I hvert fald har jeg svært ved at forestille mig, at fx. Molo, Ram eller Emesen ville kunne gøre det samme Nå okay Ems måske men så skal det osse være en kvindelig betjent i 50'erne som stopper ham.

Ja for det kan da ikke være fordi det jyske politi er dumme
I hvert fald ville jeg, hvis jeg var mand overveje at få en kønsskifteoperation - og derved på sigt spare penge

http://www.civildir.dk/regler/kastration.htm

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 18:18

Og vi havde ikke engang barberet os - men det kunne betjentene jo ikke se
Det må da siges at være endnu en kvindelig fordel....

Frida...

Kommentar
Fra : smut

Dato : 18-02-04 18:21

nej nej det er generelt derovre

hvordan finder man en sjællænder i jylland???
man finder en større virksomhed og spørger efter Direktøren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 18:22

Frida.

Du er tosset i hovedet - Det må være bivirkninger efter overdrevent brug af skumbananer og Pop Corn. Frida, havde du forestillet dig at en mand skulle få lavet kønsskifteoperation for at mulle en betjent og slippe for en fartbøde..... Glem det - Hvad med det han så går glip af, bare for at spare 5-6000 kr. 2 - 3 gange om ugen

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 18:37

Ram2 - er det virkelig kommet op på de priser inde i byen. Ja så vil jeg hel're gå glip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 18:39

Chokolade (især skumbananer) giver da ingen bivirkninger....faktisk er der øjeblikke, hvor det kan løse alle mine problemer

Og hvad er det en mand vil gå glip af?? Sig nu ikke at det er fornøjelsen, der medfølger - når I mænd klapper de kvindelige betjente i røven, - vel

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 18:46

>Frida.

For Hel... Frida, er du fatsvag??? Hvis man skífter køn, kan man jo eksempelvis ikke fornøje en kvinde som dig, og uden at gå i detaljer, skulle jeg mene at det ville være uendelig meget træls, -

Ram.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 18:50

Jeg vil godt se den stodder der klapper en kvindelig Politi numse, især når han ligger med næsen i rendestenen og håndjern på ryggen, glimrende afvænning

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 18-02-04 18:50

Begge køn har forskellige fordele, men de ting som mændene kan er næsten nytteløse, men kvindernes er mere værdifulde og brugbare.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 18:54

*LOL* Ja så må det siges at jeg er fatsvag.....Men hvis du blev til en kvinde Ram (Gud forbyde det) så vil du fx. kunne skræmme mandlige chefer med undskyldninger om mystiske gynækologiske sygdomme.... Og vi kvinder behøver forresten heller ikke "Prutte" for at underholde os selv Så jow, jeg er overbevist om, at det er en fordel at være kvinde.....

>ting
Du har ret

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 19:01

>Frida.

Ganske kort... Jeg synes osse det er en fordel du er en kvinde - Men jeg må korrigere dig, som amatørgynækolog på B niveau, kan man sandelig underholde med andet en sygdomme - Bl. a. er man jo godt inde i anatomi

Øhhh -Prutter (Flatus) kvinder virkelig for den solitære underholdnings skyld ?? Det vidste jeg ikke!!!!

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 19:06

amatørgynækolog på B niveau....hold da kæft din nød
Den med prutter misforstod du vist en lille smule....men pyt med det
Du arbejder bare videre som amatørgynækolog*GGGG*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 19:30

Her lidt flere fordele ved at være kvinde:
Vi behøver ikke stoppe en taxi....de stopper for os
Vi behøver ikke mærke efter for at sikre os, at vores private dele stadig er der
Vi kan til fulde bedømme et andet menneske, bare ved at se på deres sk
Vi kan snakke med folk af det andet køn uden at forestille os dem nøgen

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 19:33

frida

og du siger at jeg er uartig

nød

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 19:35

NEJ det har jeg da ved Gud aldrig sagt

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 19:37

frida

taxachauffører kan vel også blive trængende så det er da klart de stopper når du bruser frem frida. hvorfor skulle i mærke efter i sidder jo på forretningen frida

per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 19:38

Den største fordel kvinder har - er mændene.
Men det under vi dem gerne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 19:40

...og Frieda med de konstateringer kan vi så udlede, at du må have et udseende ,der ikke er så ringe endda.
Tykke Berta og flommede Lise opnår nok ikke de fordele for slet ikke at tænke på bedstemor Anna alt sammen meget apropos Beautiful People

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 19:41

størrelse 46

hvem var det der ikke kunne få højhælede i st. 46 ?? vil frida nok spørge om.

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 19:41

>Per
Jeg håber du mener at taximanden bare skal tisse Og ja gu sidder vi da på forretningen.....det ville I da osse gøre hvis i havde muligheden

>Ems
*LOL* tror du selv på det

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 19:43

Jeg hedder ikke Frieda...men det er jo blot en detalje....og det var Sune der ikke kune klemme sig i en størrelse 46

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 19:44

Ja ja selvfølgelig tror jeg på, at vi gerne under dem det.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 19:44

frida

der var da omtale af en 17" så jeg ved da ikke, sidde på det er vel muligt. eller mener du på din forretning ???

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 19:53

man skulle tro at der var fodbold i tv da der pludselig bliver så tavst her.

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 19:59

Nååå ja de 17" Per.....så sidder du sgu da osse på noget ja der er fodbold , men du er måske slet ikke en rigtig mand

Flere fordele ved at være kvinde:
Gratis drinks - gratis middage og biografture
Vi kan godt lykønske andre uden at klappe dem i røven
Nyt undertøj eller en ny læbestift kan give os en helt ny aktie her i livet
Vi eftertragter ikke tegneseriefigurer
Vi har evnen til at klæde os selv på
Hvis vi gifter os med en der er 20 år yngre - ved vi i modsætning til hvis det var en mand der gjorde det samme, at vi ligner en idiot

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 20:03

..Ja of hvis jeg går hen ad en mørk øde gade og en kvinde går lige bagefter så bliver jeg ikke bange, nå ja jeg vejer jo også 105 kilo
Hvordan har Frida det hvis...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 20:06

Hvis det kom 105 kilo??......Fint - jeg kan nemlig selvforsvar

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 20:07

ditto

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 20:29

Endnu flere fordele:
Vi kan se det andet køn i øjnene uden at blive distraheret af deres bryster!
Mænd har godt nok en tissemand - men vi kan få lige så mange, vi vil have!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 20:35

Nu er det jo ikke alle mandfolk der har brystfiksering og det der med at kunne få så mange er det en fordel, jeg har da nok i min egen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 20:43

Låne skingur - kun låne.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 21:57

Frida, grunden til at politiet 'over there' er så flinke, er at de sikkert kommer fra sjælland.
'over here' er de jyder alle sammen, og meget skumle.
mænd har da også mange fordele, bla. De kan selv tænke.
Natmaden

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-02-04 22:31

Hvorfor det er bedre at være mand!

1. Telefonsamtaler varer kun 30 sekunder.
2. Nøgne kroppe på film er for det meste kvinder.
3. Du ved noget om kampvogne.
4. En 5-dages ferie kræver kun én kuffert.
5. Du føler ikke behov for at overvåge dine venners sexliv.
6. Du bruger 85 % kortere tid på badeværelset.
7. Du kan selv åbne marmeladeglas.
8. Gamle venner er ligeglade med, om du har taget på i vægt.
9. Din frisør stikker ikke af med halvdelen af din løn.
10. Når du zapper igennem tv-kanalerne, føler du ikke behov for at stoppe ved alle grædescenerne.
11. Din røv er ikke en vigtig faktor ved jobsamtaler.
12. Alle dine orgasmer er ægte.
13. En ølmave gør dig ikke usynlig for det modsatte køn.
14. Hætteklædte mænd går ikke til angreb på dig.
15. Du behøver ikke slæbe rundt på en taske med "nyttige" ting.
16. Du kan gå på toilettet uden støttegruppe.
17. Du beholder dit efternavn hele livet.
18. Du kan forlade et hotelværelse uden at rede sengen.
19. Når dit arbejde kritiseres, bliver du ikke panisk og tror, at alle hader dig.
20. Du kan dræbe din egen mad.
21. Du bliver rost for det mindste tegn på hensynsfuldhed.
22. Du behøver aldrig at vaske et toilet.
23. Du kan bade og være klar til at gå i byen på 10 minutter.
24. Tilfældig sex skader ikke dit rygte.
25. Bryllupsplaner er noget, som ordner sig selv.
26. Hvis nogen glemmer at invitere dig til et eller andet, kan han stadig være en ven.
27. Dit undertøj koster 99,90 for en tre-pak.
28. Du behøver ikke barbere dig under halsen.
29. Ingen af dine kolleger kan få dig til at græde.
30. Du behøver ikke krybe ind til en behåret røv hver aften.
31. At du er 34 og single betyder ikke noget.
32. Alt i dit ansigt kan beholde sin naturlige farve.
33. Du behøver ikke bekymre dig for andres følelser.
34. Du kan trygt tænke på sex i 90% af din vågne tid.
35. Du kan gå i hvid t-shirt på stranden om sommeren.
36. Tre par sko er nok.
37. Du kan arbejde i et mandsdomineret miljø og spise bananer uden at blive overbegloet.
38. Forspil (før sex) er ikke obligatorisk.
39. Ingen afbryder en lummer historie, fordi du kommer ind i lokalet.
40. Du kan gå med overkroppen bar på en varm dag.
41. Du behøver ikke sætte lejligheden i stand, fordi der kommer en blikkenslager.
42. Bilmekanikere fortæller dig sandheden.
43. Du er ligeglad med, om nogen bemærker, at du er blevet klippet.
44. Du kan sidde og nyde en hel fodboldkamp med en ven i stilhed uden at tænke, at han må være sur over et eller andet.
45. Verden er dit urinal.
46. Du misforstår ikke uskyldige meldinger fra din elskede.
47. Varm voks og skarpe knive kommer aldrig i nærheden af dine ædlere dele.
48. Du er altid i humør til en kvik én.
49. Du kan åbne en øl på 20 forskellige måder.
50. Du kan sidde med spredte ben, uanset hvad du har på.
51. Gråt hår og rynker gør dig mere distingveret.
52. Du behøver ikke at forlade lokalet for at justere dine underbukser.
53. Du kan køre bil.
54. Du er ligeglad med, om andre snakker om dig bag din ryg.
55. Med 400 millioner sædceller per skud kan du fordoble jordens befolkning i 15 forsøg (teoretisk i hvert fald).
56. Hvis din krop ophober vand, kan du pisse det ud igen.
57. Fjernkontrollen er din og din alene.
58. Folk stirrer aldrig på dit brystparti, når du snakker med dem.
59. Du kan besøge en ven, uden at skulle købe en gave til vedkommende.
60. Du har et normalt forhold til din mor.
61. Du kan købe kondomer, uden at ekspedienten forestiller sig dig nøgen.
62. Du behøver ikke at lade som om, du skal sminke dig, fordi du skal på wc.
63. En dag bliver du en gammel gris.
64. Hvis en anden fyr dukker op til en fest med samme tøj som dig, er der god mulighed for, at I bliver venner for livstid.
65. Prinsesse Dianas død var bare en dødsannonce.
66. En ordentlig bøvs efter middagen er forventet.
67. Du synes det er sjovt at sparke til små hunde.
68. En hotdog er en allright middag.
69. Pornofilm er lavet med tanke på din fornøjelse.
70. Du behøver ikke gå rundt og huske på andres fødselsdage og jubilæer.
71. Du kan have kanongod sex med en pige uden nødvendigvis at synes godt om hende.
72. Du skal kun bruge 15 minutter for at købe et nyt sæt tøj.

VH Palle Hansen (Mand)

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 22:43

nå hva Fridatøs hva siger du så, skal du have en kønsskifteoperation !!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 22:43

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 22:43

herr Fridtiof

per

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 18-02-04 22:49

Det er bevist et kvinder har problemer med den systematisk tænkning, hvor mænd er LANGT bedre.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 18-02-04 22:49

kvinder har ikke en fordel ´fremfor´, men bagved manden. det er derfra hun styrer. (i nogle(få)tilfælde)
En fordel ved at være mand. Det kunne være den, at ens fordele ikke med tiden, glider ned af facaden ved tyngdekraftens hjælp, og hives op igen med div. fremmedlegemer
Husk : Glimtet i øjet, gør hjertet fornøjet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-04 23:35

Nåh! Jeg slap da fra en fartbøde da jeg blev stoppet af kvindelige betjente!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 18-02-04 23:46

lol.. sådan. Giv dem igen tedd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 23:55

pallebhansen, sidder og opdager, at jeg er supermand.

4 & 23. At gå i byen i 6 dage, kræver ingen forbeledelse.
9. skægtrimmeren klare det hele.
27. hvad er undertøj.
34. gæt hvad jeg tænker de sidste 9%
36. Et par gamle sko er nok.
alle punkter med ordet toilet, løser sig selv under punkt 45
52. Hvad er underbuker
53. Jeg kan køre bil, ja ingen Qillister, ingen hastighedsbegrænsninger, og parkeringebåsene behøves ikke at være så bredde.
53a. Jeg kan flyve, fra københavn til jamaica uden at skulle servere og rette puder.
al dette tør jeg skrive, fordi at jeg forklarede konen at.
punkt 57. Fjernkontrollen er din og din alene. betød hende.
Jeg har ikke hørt fra hende siden at hun fik forklaret dens fulde funktion (pgm. frem - pgm. tilbage)
Der er dog lidt mandligt over hende, (hun undrer sig over hvad alle de andre dimser er til)

halvdum -> er du trafikpoliti i Jyllandet
Nå ingen grund til at uddybe, man(d) er vel mand med stort S... Who cares.

her lige et par citatter fra http://www.kandu.dk/dk/tip/6704
Citat
Gamle damer lægger ikke æg. Når man er omkring fyrre eller halvtreds år holder damerne op med at lægge. Det vil sige, at de ikke længere kan producere mennesker. Rugningen begynder omkring fjortenårsalderen og varer til middelalderen. - (Johannes 8 år)

Hvis en mand siger "jeg elsker dig" til en gammel dame bliver hun rasende, fordi hun er træt af at høre på det. - (Lisa Therese 7 år)

hvilket minder mig om.. [hør]Frida skal din profil ikke opdateres &
Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 23:58

tedd -> det har jeg osse prøvet..
min bil var den hurtigeste

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 00:00

den anden gang hvor det var nogle kvindelige betjente. gemte jeg mig bag en parallel parkering

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 500 point
Dato : 19-02-04 00:07

Kan nogen forestille sig et tv-gør-det-selv-pogram, med Pia leth.
'og til alle jer, der ikke kan få det sidste ud af læbestiften, man tager en vatpind fra tasken og.....'

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-02-04 00:08

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:46

Øhhh...tror der er en sild der leder efter natmaden
Hvem fan... er s_ild?

Frida...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 01:46

ups! s_ild kender jeg...
Det hende med fjernbetjeningen.
øh ! nåe! kvinder er da meget søde

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 15:58

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 16:51

Tak frida så fik jeg charmet mig ind overfor kvinderne og fik fordelen hæ-hæ
phu bare det ikke er blevet fredag frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 17:15

Hvorfor dog det...har du da ikke frida fredag

Frida...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 18:30

nu er jeg godt træt, god aften og sov godt
hilsen natmaden