/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows medio player ver. 7.01.00.3055
Fra : 19431225
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 15-04-02 19:32

Jeg har 3 spørgsmål ang. windows medio player.

1. Jeg har er meget interesseret i musik, så jeg hentet titler og kunstnere på nettet via den cd jeg har i drevet.Derefter konventerer jeg til mp3 filer som bliver gemt i et bibliotek på hardisken. Når jeg derefter henter filerne ind i medio player, kan jeg ikke læse hele titlen hvis navnet er for langt, men i biblioteket står hele navnet.

2. I ovennævnte ver. i medio player kan jeg når jeg åbner den, se at i bunden er der noget der hedder sangtekster, hvordan henter jeg sangteksterne på nettet, og vises de i medior player.

3. Hvordan og hvor henter jeg coveret til cd rommerne?

Håber der er nogen der kan og vil hjælpe mig

MVH

Peter

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 15-04-02 20:36

Hent winamp på tucows hjemmeside, den er meget bedre end det som følger med windows. Den er mindre ressourcekrævende og så er den gratis.... Adressen er :

http://tucows.inet.tele.dk/mmedia/preview/193563.html

Hvad i alverden skal du bruge coveret til, jeg formoder at du KUN laver backup af dine egne Cd'er, og derfor har du jo intet at bruge coveret til ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-02 21:05

Til Zonker
Jeg har meget svær ved at se,at dit formodet svar,giver svar på det som peter spørger om
dit svar har intet at gøre med windows media player-men handler om winamp
brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-04-02 21:29

Tja... det fortæller jo en del om hvordan man skiller kanel fra skidt.. Og at selvom man bruger et program, er der måske andre som er bedre og endda gratis, så ville jeg da selv prøve det af hvis det var et "gratis" tip.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-04-02 20:33

"19431225" <19431225.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:x5Eu8.26287$567.1105191@news000.worldonline.dk...

> 3. Hvordan og hvor henter jeg coveret til cd rommerne?
prøv http://www.cdcovercentral.com/

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 16-04-02 06:46

1: Der er kun plads til max. antal i "vinduet". Men du har jo kunstnernavnet + starten af titlen, hvilket også må være nok til at kunne identificere melodien.

2: Nogle gange uploader musikbranchen også sangteksterne, som så hentes ned sammen med de andre oplysninger, men det er ikke ret ofte det sker. Søg evt.på Google efter følgende: +music +kunstner + lyrics

3: http://www.cdcovers.cc/

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 30-04-02 15:09

Måske dumt spørgsmål fra mig??
Men hvordan kan man acceptere et svar der er noget helt andet end det man spørger om?
Jeg er helt enig i at Winamp er en rigtig god og bedre erstatning for WinMediaPlayer, men igen, det var ikke det der blev spurgt om.
Alternativet med Winamp burde være givet som en kommentar og ikke som et svar.

Catbody