/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Maling med klumper i
Fra : swarn
Vist : 756 gange
1 point
Dato : 18-02-04 10:52

Dette tip er lige så gammel som da nylonstrømper kom frem, enhver kender det da,
http://www.kandu.dk/dk/tip/6673

Mv.
Swarn

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-02-04 11:17

Hvornår var det nu neylonstrømpen kom frem???

ellebye

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-02-04 11:39

Til ellebye
1939 10 24 Nylonstrømper for første gang i forretningerne. Det sker i Wilmington, Delaware.
Link/Citat http://www.aerenlund.dk/idag/historie.asp?periode=17
Mv.
Swarn

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 12:13

>Swarn

Og hvor ved du så fra, at jeg evt. ligger inde med et par selvsiddende

Frida...

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-02-04 12:16

Til fridaflip
Prøv lige at læse det igen???
Mv.Swarn

"Fra : Sunowich Send til en ven Dato : 18-02-04 09:32
Tip : "Maling med klumper i !!!"
Når man har maling med klumper i på grund af at der er kommet skind på eller at der er faldet div. snavs ned i kan man tage en af lillemors nylonstrømper der alligevel er rendt og hælde malingen igennem og derved si klumperne fra mvh Sune Ps. ellers spørg Frida Hun har måske nogle gamle selvsiddende hun vil af med"

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 0 point
Dato : 18-02-04 12:20

*LOL* Nåååå det er ham Sune jeg ska' ha' fat i
Jeg undskylder hermed....til dig Swarn

Frida...

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-02-04 12:24

OK.
Swarn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 13:09

Swammer der er måske nogle der ikke er så gamle som du åbenbart er og som måske ku ha glæde af det Men du er da velkommen til at komme med nogle nye dugfriske ubesete tips Hvis du kan

Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 13:11

Og hvis du er så søvnig Swammer så skulle du måske overveje at gå i seng Hi hi

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 13:17

Swammer jeg kan jo også udlede af din historik at der måske skulle et nyt pungt på som hed noget med hvor sjældent man deltager eller hvor god man er til at brokke sig eller lign *SS *Mvh Sune

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-02-04 15:07

Til Sunowich
Jeg tror du må sidde og hygge dig når du kan bruge hele 3 kommentar til mit spørgsmål,men så får du jo også brugt din PC. Men det er jo også det den er til ik!
Det kan også værer at du skal se at få dig et par briller eller pudse dem du har, for der står ikke Swammer,men det kommer nok.
Og hvis du kigger på "kom godt igang" så vil du opdage at dette lille hoved ikke betyder at man er søvnig men at det keder en.
Kedligt Kedligt Kedligt Kedligt

Hilsen SWARN/Hvidovre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 20:32

Swammer du ser sku da kedelig ud på der der gule noen men når du nu keder dig sån så smut freks eller skriv noget interessant

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-02-04 22:02

Til Sunowich
Så mangler du kun lige at oversætte så vi alle kan værer med???
Hilsen SWARN/Hvidovre

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 01-01-06 15:56

Tak for svaret fridaflip.
swarn