/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
edit program/billed editor
Fra : gisele
Vist : 3339 gange
50 point
Dato : 16-02-04 00:07

Er der nogen der kender et manipulations program til billed redigering ?
Jeg tænker noget i stil med hårfarve, næse, mund, øjne og ører. Lidt i stil med det man ser på film når politiet lige skal få en mistænkt til at skifte hårfarve. Jeg har også set nogle frisører arbejde med det. Jeg havde et program for en 4 år siden hvor man kunne sætte andet hår ind eller lign. men jeg kan da ikke huske hvad det hed - og så skal det selvfølgelig helst være gratis

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-04 00:25

Jeg kender da et fedt et men om du kan finde det gratis ved jeg ikke men det kan næsten alt og er nogle gange på tilbud det hedder Kais Powergoo Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-04 00:28

Nå ok Der er 2 dette er Supergoo http://www.scansoft.com/supergoo/

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 00:41

Der findes nogen "legeprogrammer", hvor du kan vælge mellem feks. 5 personer, og så kan du give en forskelligt tøj, hat, ben osv. lige som der er lavet Barbie dressingsprogrammer. Jeg går ud fra det ikke er sådanne programmer.
Så i alle de store grafikprogrammer, kan der laves manipulationer, det er programmer som Paint Shop pro, Adobe, osv.
http://teliadk.tucows.com/preview/194869.html
Eller Pixia, som tit følger med K-komputer: http://park18.wakwak.com/~pixia/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 16-02-04 00:45

Jeg har god erfaring med photoshop og lign. men det her skal være til folk der skal se sig selv som mørkhårede eller skaldede eller sådan noget.
Sunowich. Jeg kan ikke finde Kais Powergoo nogen steder, i hvert fald ikke nogen demo jeg kan selvfølgelig købe det. Men ikke hvis jeg ikke har prøvet det

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 16-02-04 01:37

Er der slet ingen natteravne der kan svare på mit lille nemme spørgsmål...
Nå - men så kan man jo lige så godt gå i seng (jeg skal vist ha mig et liv)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 15:27
Kommentar
Fra : gisele

Dato : 17-02-04 01:03

Hmm... Jeg ved ikke om jeg har forklaret mig helt korrekt.
Det jeg leder efter er et program hvor man kan skifte håret ud med noget andet hår eller nye øjne eller næse, ører eller mund. For eksempel hvis man nu var hos frisøren og ville se hvordan man så ud med kort afbleget hår så tager man et billed og sætter ind i programmet og trykker på "kort afbleget hår" og vupti så ser man sådan ud. Jeg vil ikke morphe eller fjerne skønhedspletter.
Håber der er nogen kloge høveder der kan hjælpe.

Mvh
Gisele

Accepteret svar
Fra : Helle13

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-04 15:09

Hej Gisele

Du kan lege med forsk. frisurer og farver på www.substance.com.

Hilsen mig med håret.

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 04-03-04 18:50

Tak for svaret Helle13. Det var faktisk lige det jeg ledte efter!

Det var skægt at lege med, men hårfarverne var alt for kunstige og man kunne ikke farve sit eget hår. Men jeg vil da lege en del mere med "programmet" Kunne jo godt tænke mig flere programmer med den samme type, men bare mere professionelt lavet...

Mvh
Gisele