/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Mere end 85.000 navne
Fra : Varla
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 15-02-04 23:13

For at det ikke altid skal være noget man "betaler" point for, så er her en henvisning til at tip.
Det behøver slet ikke at være en rosende omtale, blot en bedømmelse. Den som giver her giver den bedste bedømmelse af tippets anvendelighed, vil få pointene.

http://www.kandu.dk/dk/tip/6201

Jeg overvejer nemlig at slette ordbogen igen.
MVH
Varla

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 23:55

Jeg syns det er helt fedt der er tit ord man ikke kan finde pga af alder feks dem med dobbelt a'er så jeg skal da have den på disken Mvh Sune

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 16-02-04 06:17

Hej Varla
Den er lidt svær at bedømme for det er lidt individuel, hvilke opslag man bruger.
Jeg prøvede den og for mig personligt, er den ikke anvendelig.
Jeg tror også at det er en vanesag hvilke kilder man bruger.
Jeg kan godt forstå du er i tvivl, om du skal slette den eller ej og jeg kan ikke komme med det endelige bud.
Prøv at holde denne tråd lidt åben endnu og se om der er nogle der "skriger" efter den, hvis du forstår.
Mange venlige hilsner fra maya

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-04 17:58

Jeg vil gerne have både din ordbog og dine geografiske oversigter,
men på CD, så jeg ikke skal vente på og betale for at down-loade hver gang.
(Set i relation hertil er det jo ligegyldigt om den koster 30 kr eller det dobbelte)
Svend

Godkendelse af svar
Fra : Varla

Dato : 06-04-04 16:16

Tak for svaret svendgiversen.
Dit forslag er det bedste bud jeg har set på løsningen mit dilemma.
mvh
Varla

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-04-04 19:09

Det er jo alt for meget,
dit dilemma er vel nu snare en opgave:
Hvordan markedsfører jeg og brænder et passende antal CD,

nu det er forår holder jeg en lav profil på nettet,
vi spiller golf og det er snart højsæson.

Mine slægts hængepartier
også onkel Sigurds kones familie
må vente til efteråret,

hilsen Svend