/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende "vis kilde" funktion.
Fra : Dinah
Vist : 419 gange
80 point
Dato : 15-02-04 12:34

Jeg kan pludslig ikke bruge min "vis kilde" funktion. Jeg kan trykke på den, men der kommer ikke et notepad med koder frem.

Jeg bruger dette enormt meget, for at lære at bygge websider.

Hva kan der være sket, og hvordan får jeg funtionen til at virke igen??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 12:42

Prøv og gå ind under>funktioner>internetindstillinger>programmer og klik på
nukstilwebindstillinger og se også lige om der står notpad i HTML editor.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 12:47

noteblok

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 15-02-04 13:05

Har jeg prøvet nu. Det virker stadig ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 13:15

Står der notblok(samme sted ud for HTML-Editor?)jeg kan ikke rigtigt se hvad
og hvordan dit problem kan løses med notblok,jeg bruger selv open office(gratis kontor program)i IE som HTML-Editor,når man indstallere dette kontor program så spørger det om man vil bruge det som standart TXT editor i IE
og klikker man ja så kommer det frem i IE når man klikker på vis kilde og
så har dette program alt man kan forlange af et kontor program,så vis du er intresseret så kan jeg finde et link frem til dig.
Manse9933

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 15-02-04 13:19

Jeg bruger egentligt stones webwriter. Men det er ligegyldigt hva jeg sætter den til i HTML editor, det virker bare ikke mere.

Tak, men ellers tak, jeg har ikke så god erfaring med open office. Jeg har den rigtige officepakke (97)

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 90 point
Dato : 15-02-04 13:31

Så kan du prøve og sætte din Win Cd i dit cdrom drev og åben kør i start,
skriv (i XP) sfc /scannow i andre win styresystemer sfc.exe og klik ok så bliver dine filer tjekket om de er i de rigtige versioner og om der er mangler i disse,det er det første man gør vis man har problemer med IE.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 13:32

husk mellemrum i mellem sfc og /

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 13:40

ellers >(i XP)højreklik på dit C:drev>egenskaber>funktioner>undersøg nu>sæt et flue ben i> ret fejl i filsystemet automatisk>start,genstart pc'en.
i andre win systemer skriv,i kør chkdsk /f med mellemrum chkdsk og /
Manse9933

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 15-02-04 14:01

Det virker stadig ikke.... Det er noget ****. Øv. Jeg tænkte på om det mon er den sidste xp opdatering der har lavet den her fejl. Jeg tror den er kommet efter sidste opdatering.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-02-04 14:47

Hej Dinah
Hvis du kører med XP kan du prøve at lave en systemgendannelse fra en dato hvor det hele virkede.

//bentjuul

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-02-04 21:42

sæt xp cdrom i drevet:
klik her:
http://www.dougknox.com/xp/scripts/xp_run_ie_setup.vbs

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-02-04 17:00

har du prøvet mit link - det reinstallere ie6

Kommentar
Fra : guss

Dato : 04-03-04 17:40

jeg har sammen problem og det er der en ad mine venner der også har men jeg har fået at vide det er pga. jeg har instaleret office... vil også gerne vide hvordan man får det til at virke

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 21-03-04 18:52

Jeg har selv fået løst problemet. Jeg tømte mine midlertidige filer, og så virkede det igen. Så det er nok fordi midlertidig filer mappen var fyldt op.

Godkendelse af svar
Fra : Dinah

Dato : 21-03-04 18:54

Du får point'ne, da du trods alt gjorde en indsats for at hjælpe mig.