/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kalender i Outlook
Fra : Falcham
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 14-02-04 15:12

Jeg har Outlook på min bærbare computer, normalt kører det via en enchange server på mit arbejde, så når jeg skal ind i min kalender bliver jeg nød til at koble op til firmaet via modem.
er der nogen mulighed for at mine kalenderoplysninger kan blive liggende på min bærbare, så jeg kan gå i kalenderen hjemmefra uden at koble op til firmaet.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-02-04 15:22

Først og fremmest skal du indstille den til at benytte offline mapper

Dernæst skal du indstille den således at den synkroniserer ved nedlukning

Klik på E-mail-konti i menuen Funktioner, klik på Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti, og klik derefter på Næste.
Klik på Microsoft Exchange-server på listen Outlook behandler e-mail for disse konti i følgende rækkefølge, og klik derefter på Rediger.
Klik på Flere indstillinger.
Klik på fanen Avanceret, og klik derefter på Indstillinger for offlinemappefiler.

Mapperne indbakke og kalende vil automatisk blive taget med i disse indstillinger