/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
msblaster eller agobot??
Fra : zoik
Vist : 306 gange
40 point
Dato : 13-02-04 14:21

Hjælp!!!!
Jeg har fået mig en "virus".
Det starter med at min comp. lukker ned, (ligesom msblaster 59,58,57,56,55 etc.) Jeg har prøvet at downloade fixblast fra symantec i alle de forsk. versioner. men det hjælper ikke???
Jeg kører xp pro eng. og har norton 2004, men det virker til det er sat ud af spillet!
Er der ikke nogle der kan hjælpe?
Jeg er ikke så sej til computer, så det må gerne bøjes ud i neon!!!!
På forhånd tak
zoik

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-02-04 14:27

Prøv at se om Pandas online scanner kan klare den.

Du finder den på www.spywarefri.dk

Under onlineværktøjer

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-04 14:32

Ellers hent avg antivirus her http://www.grisoft.com/us/us_index.php Den ka klare det hele Mvh sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 15:21

Gå ind på www.spywarefri.dk/forum opret dig som bruger det er ganske gratis, så får du hjælp til at fjerne virus, spyware m.m. Når de er færdige med at hjælpe dig, så har du en helt clean computer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : zoik

Dato : 13-02-04 16:02

Better_performance.
JEg har kørt den scanner du anbefalede.
Og den fandt noget på min computer men kunne ikke fjerne det.
her er en kopi af scan reporten... Siger den dig noget??? Jeg kan godt læse hvad der står men........

Incident Status Location

W32/Gaobot.AN.worm Disinfected Operating system
W32/Gaobot.DM.worm Disinfected Operating system
W32/Gaobot.CE.worm No disinfected Operating system
W32/Gaobot.BV.worm No disinfected Operating system
W32/Gaobot.DM.worm No disinfected Operating system
W32/Gaobot.BV.worm No disinfected C:\WINDOWS\system32\spolsv.exe
W32/Gaobot.BV.worm Disinfected C:\WINDOWS\system32\spolsv.exe.poly
W32/Gaobot.CE.worm No disinfected C:\WINDOWS\system32\sw32.exe
W32/Gaobot.CE.worm Disinfected C:\WINDOWS\system32\sw32.exe.poly
W32/Gaobot.DM.worm No disinfected C:\WINDOWS\system32\windowsfx.exe
W32/Gaobot.DM.worm Disinfected C:\WINDOWS\system32\windowsfx.exe.poly

venlig hilsen
zoik

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-04 16:13

Har du prøvet AVG??? mvh Sune

Kommentar
Fra : zoik

Dato : 13-02-04 16:17

Hej Sune....
Nej ikke endnu... men jeg tror jeg prøver!!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-04 16:27

Det er et fedt program gratis overskueligt brugervenligt og altid med i toppen du får nye opdateringer dagligt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 16:50

Hej zoik
Jeg ved ikke helt hvad loggen betyder, men det ser ud som om du har haft Gaobot. Men vil du helt have renset ud, så er det www. spywarefri.dk/forum som jeg tidligere skrev. De vil også fortælle dig hvad du har brug for til beskyttelse af din computer. De programmer de vil anvise dig er gratis, og rigtig gode, men det er AVG også, og på spywarefri kan du også læse deres danske manualer de har lavet.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : zoik

Dato : 15-02-04 22:56

Tak for svaret Sunowich.