/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
DVD-format?
Fra : kristinaP
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 12-02-04 12:46

Hejsa

hvad er DVD-format (hvis der altså er noget der hedder det) og hvordan laver jeg normale film om til DVD format??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-02-04 13:04

Hej.

Der er i hert fald to programmer der er lette at bruge til dette formål, Nero og MyDvd.

Hvis dine film er i mpg-format er nero at fortrække, hvis filmene er i avi-format er det en smagssag om man vil bruge Nero eller MyDvd.
Hvis filmene er i divx-format er nero også at foretrække.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : dk

Dato : 12-02-04 13:33

Hejsa
dette program TMPGEnc 2.521 kan det det søger

http://www.tmpgenc.net/e_main.html

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 12-02-04 14:04

Ja, >dk, og det kan de andre også må du lige huske at nævne. Men med 3-4 års erfaring med brænding af dvd har jeg prøvet alle programmer på markedet, og det bedste og nemmeste er MyDvd.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : kristinaP

Dato : 12-02-04 14:08

Tak for svaret ellebye.