/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Irriterende virusangreb !!!
Fra : Sunowich
Vist : 442 gange
10 point
Dato : 10-02-04 20:46

Er der andre der bliver angrebet af virus ?? Jeg fik en mail i går og har fået 2 i dag .Ikke fordi det er et problem som sådan Jeg har jo Agv installeret som i jo sikkert ved Men irriterende er det da Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 20:49

Ja jeg har feber Tror det er en virus...

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 20:50

Du ska bare ha en romtoddy eller Varmt ØL

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 20:52

>sune

Så send venligst en romtoddy via mail

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 20:55

Så må jeg jo lie ha din mail adresse

Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 20:59

Naah jeg må hellere passe lidt på.....Man ved jo aldrig med alt det virus snavs....

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 21:06

Den kan du af mig >Sunowich<

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 21:11

Adressen er nem...........frid@flip.dk
Men den skal sendes med speedmail så den ikke når at fordampe.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 21:14

*LOL*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 21:16

Jeg får en mail Ca. 2-3 gange om ugen, om noget comp. skrammel de vil sælge.
Det er fra en ny adresse hver gang, så det er lidt svært at stoppe.
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 21:21

Jeg ka sku ikke finde den speedmailknap ?? eller er det noget man skal indtage før man skriver

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 21:21

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 22:17

To (2) virus siden 1984. Den ene fra et DOS spil i 1991 fra LUC. Den anden i 1999 ; Tanke-torsk, da jeg åbnede en vedhæftet *.txt.scr fil fra min lillebror. Han selvfølgelig ikke selv havde sendt!

Ak, ak, ak...

Det er derfor jeg ALDRIG bruger Virus-programmer som Norton, Panda og hva' har vi..?

Sluger resourcer der sjældent er brug for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 10-02-04 22:24

Jo tak.... jeg modtager daglige mange mails men vedhæftede filer

Jeg sletter dem lige så hurtigt som de komme ind - men er da villig til at sende dem vidre hvis nogle mangler lidt "underholdning"

TC

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 22:31

Hvor får I alle de Emiler fra ? Jeg får kun Emil fra Kandu.dk og mine få bekendte.

Jeg mener ; jeg har da lagt min Emil adresse hist og pist, men efter jeg anmeldte nogle 'Nigeria spammere' til politi og statsadvokat, har jeg aldrig haft vrøvl med spam ..eller noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 22:43

Dem jeg får kommer alle mulige steder fra jeg intet har med at gøre Mvh sune :-II

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 22:52

Hvis man lader være med at åbne Emiler fra alle u-/mulige steder og prsonager, undgår man også at få besøg igen

Kender I den med at sende et billede?

Hvis billedet er "deep link'et" kan man via en simpel cookie (f.eks i javascript) 'se' hvem der besøger billedet og dermed se om Emilen er læst

Smart ik' ?

Næeh.. ikke hvis man 'bare' sletter uvelkomne Emiler uden at åbne dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 10-02-04 22:54

Hejsa
Jeg har samme problem, lige for tiden modtager jeg også mange mails med virus i.
Og ja det er p..... irriterende, og jeg kender heller ikke dem jeg får sendt fra.
Jeg ved bare at jeg på et tidspunkt modtog en spammail, der var sendt til over 200 adresser og jeg tror det nu er mange af de adresser der nu sender virus rundt

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 10-02-04 23:10

Igen... Hvis man åbner en Emil med et (URL baseret) billede er der 99% chance for, man får en ny Emil dagen efter.

Åbn KUN Emiler i Tekst format

Skiderrikkerne laver statistik på sådan noget (..fordi det ikke er særlig svært at lave).

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 19:23

Tak for svaret molokyle. Jae og sådan nogle skidderikker er der åbenbart mange af de sku ha sku de Mvh sune