/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Agent2002
Fra : Toupie
Vist : 368 gange
1 point
Dato : 09-02-04 22:48

Hej Agent2002

Hvis der kommer flere nye brugere som satser 220 point, og som accepterer dit svar, så er det ligefør jeg vil tro du snyder

Citat
Historik for Agent2002

Besvarede spørgsmål

# Dato Pnt Spørgsmål Kategori

1 09/02 220 Søger Bandmedlemmer Musik
2 09/02 220 Danske & Udlanske Musik hitslister Musik
3 09/02 220 Hvordan sletter man Messenger? MS Windows
4 09/02 220 Kan man ringe gratis på nette Mobil-Telefoni
5 08/02 220 Oversæt Engelsk til Dansk Website's

Samt: http://www.kandu.dk/dk/spg/32532

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 22:49

Tilføjer lige denne også

http://www.kandu.dk/dk/spg/32534

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 22:54

Hva faen er det for en nød Hmmm mvh sune

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-02-04 22:56

Toupie, hvis du ønsker, at Agent2002 skal svare dig her,
er du nok nødt til at forhøje pointtallet til 220.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 22:57

Hvem? Mig????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 22:58

Rellom

Ævvvvv, det er det da ikke værd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:00

Så så Sune, det er jo ikke bevist endnu, så klap lige hesten inden du kalder folk for svindler

// Toupie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:03

Hvordan ka man ellers have 220 poient på en dag da han er oprettet i dag ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:06

nå ok så ikke lie superbrugerstatus Hmm undskylder hvis jeg tager fejl Mvh sune

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 09-02-04 23:07

Lige mine ord...

Spec. med hensyn til "Søger bandmedlemmer"...

Søger man bandmedlemmer er man sq da for dum, hvis man ikke reagerer på min kommentar... jeg er fuldkommen ligeglad med de point, men jeg søger faktisk selv et band, og har stort (NYT) øvelokale + lydstudie + jeg har kontakt hos det pladeselskab, hvor jeg får sang og klaverundervisning. Hvis jeg søgte et band, ville jeg da være fyr og flamme over sådan et tilbud... jeg ville da i det mindste høre lidt nærmere. Men det kan jo være, man ikke vil det nok... eller bare er MEGET kritisk!

Sjovt nok passer de 220 point lige til 20 point for login og 200 point for superbruger!!!

Chamira c",)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:07

Men det er sku da irriterende at sidde og bruge tid på folk der bare er poientfuskere !! hvis det er tilfældet Mvh sune

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:07

Sune

Man får 20 point når man bliver kandubruger, og 200 point for at blive superbruger = 220 point som sprit ny bruger

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 09-02-04 23:09

Sikke en historik... sådan ser min ikke helt ud!!

http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=67574

Chamira c",)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:13

Rooooooolig nu Sune..............ikke lade det gå ud over alle de nye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-02-04 23:15

Der er vist mange agenter på spil i dag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:19

Ja men jeg ka sku blive gal på sådan noget men atter engang undskyld hvis jeg tager fejl Hi hi Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-02-04 23:21

Og jeg mener naturligvis ikke hende den søde Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:23

Chamira

Det kommer med tiden

->>>Jamen tak Tedd

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 11 point
Dato : 09-02-04 23:33

Jamen, uhadada, hvordan kan man så meget som strejfes af den tanke,
at der er tale om snyd?

Hvis man dykker ned i den danske kulturarv, vil man finde et mundheld,
som udtrykkeligt oplyser, at miraklernes tid ikke er forbi.

Og det må da så rigeligt tjene som dokumentation for,
at Agent2002 er ganske uskyldig.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:39

Rellom

Jeg er også frygtelig flov over, at jeg overhoved kunne komme på den tanke, så nu sidder jeg da også bare og venter på at Agent2002 skal komme og sige, at jeg tog fejl

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-02-04 23:46

Flot, Toupie

Og for nu ikke at komme til at vente forgæves, så håber jeg da,
du har de 119 point, der mangler.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:51

Rellom

Tror du det virker selvom jeg ikke er ny bruger??? (læs:sort humor)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-04 23:57

Godt set Toupie

3 nye medlemmer søndag og 4 nye medlemmer i dag mandag, så nu må der da være bandemedlemmer nok

//bentjuul

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-02-04 00:02

Tjah, Toupie, du har godtnok en pointe der.
Men jeg synes nu, det er forsøget værd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 00:07

Rellom

Jeg tror nu ikke det hjælper, for han kan da læse andet end tal og hvis det nu alligevel skulle være rigtigt, at der er lidt snyd med i det, så vil jeg da ikke belønne ham med 220 point

Men lad og nu se.......hvis der, efter denne tråd, ikke kommer flere nye brugere som accepterer Agent2002´s svar med 220 point, så må vi tage det som tilfældighedernes spil

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 00:07

Virkelig godt gået Toupie Jeg undres nu lidt over, hvad der får folk til at sidde og tjekke profiler og historik for andre Kanduer.....især hvis man er ligeglad med Kandu's pointsystemmen på den anden side giver det jo altid en "god" selvretfærdig følelse ikke at være som ALLE de andre pointfuskere*GG* Skal vi ikke skyde dem

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-02-04 00:30

Jeg er sådan set ligeglad med pointfuskere, bare de er hurtige til at lukke deres spørgsmål, så man ikke bruger tid og energi på at svare dem

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 00:34

Fridaflip

Det kan jeg da godt forstå du undres over, men det skal da ingen hemmelighed være, at jeg opdagede det på samme måde som du så denne tråd............nemlig ved at kigge på senest 25 ..........ja, altså medmindre du abonnerer på smalltalk

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-02-04 00:37

Helt enig, Toupie
Alene den omstændighed at der overhovedet FOREKOMMER tilfældigheder,
er jo i sig selv et uigendriveligt bevis på, at det er dem, der råder i Agent2002's tilfælde.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 00:41

Til Alle
Som "ny" har jeg virkelig fået/læst mange gode indlæg og svar! .. men også fået nogle slag i "tuden".
På Kandu er der spilleregler, og dem har alle accepteret. Men det synes som om, der er en "hard-core-gruppe", der ikke vil acceptere "nye", men istedet sidder og "vogter" over de optjente points.
Er der lige spilleregler for alle ? Hvad er den dybere mening med "pointfuskere" ? Hvordan "fuskede" du selv dine første 1000 point ? ......
I skrivende stund har jeg ca. 500 points, 200 fordi jeg blev "superbruger". 20 pr. dag fordi jeg "kigger ind" og resten fordi nogle mente mit svar var OK.
/PG

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-02-04 00:47

Angående slag i tuden så har det ikke noget at gøre med, om man er ny eller "gammel".
Det er bare noget, der falder af engang imellem.
Ganske tilfældigt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-02-04 00:49

Ja der er mange der har fået hak i tuden herinde! Og næser af de lange

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 00:52

>tedd

Frida.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 01:15

Guild

Jeg kan kun tilslutte mig Rellom og Tedd´s bemærkninger

// Toupie

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 01:35

// Toupie
Ja selvfølgelig må du tilslutte dig bemærkningerne, du er jo "under-dog" i forhod til deres point !
/PG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 01:41

Guild

Har det nu noget med point, at gøre hvem man er enige med????? Damd...........så har jeg misset noget

// Toupie

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 01:56

// Toupie
Måske har du det. Men jeg tog "bare" udgangspunkt i dit indledende spørgsmål:

"Hvis der kommer flere nye brugere som satser 220 point, og som accepterer dit svar, så er det ligefør jeg vil tro du snyder"

Men måske kæden eller tråden er sprunget af ??
/PG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 02:07

Guild

Du må meget undskylde, men jeg kan ikke lige se sammenhængen mellem, at jeg skal være "underdog" fordi jeg har færrere point end Rellom og Tedd, i deres svar til dig - og så mit oprindelige spørgsmål??
Men enten snakker vi forbi hinanden eller også er det fordi klokken er mange

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 02:07

>Guild

Du får ikke mange herinde til at indrømme de går op i pointsystemet....Langt de fleste er fuldstændig ligeglade med points og mener de burde afskaffes Alligevel vil du opdage, at det netop er POINT der oftest får de "gamle" brugere op af stolen...
Tankevækkene?? Tjaaa måske??.....men man vænner sig til det

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-02-04 02:25

Guild

"Pointfuskere" er brugere, som opretter flere profiler med det formål
at tildele sig selv point.

Pointsystemet er der ingenting i vejen med - men der er noget i
vejen med de brugere, som fusker sig til point ved at besvare
spørgsmål, de selv har oprettet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 02:27

Hov!! Kommer i tanke om, at Rellom godt kan lide pointsystemet....
det har han selv sagt

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-02-04 02:32

Nemlig, Frida.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-02-04 02:38

Enig .. klokken er "sengetid"
Hvad er den større "fidus" i at tildele sig selv point .. via forskellige brugernavne ? You take, and you give to yourself !
Til: fridaflip: Sov godt !
/PG

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-02-04 09:51

Humm....skal der så startes en ny tråd med "Boycot Agent2002" - lad os få lidt anarkistiske tilstande

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 10:42

Berpox

Der skal da ikke opettes nogle "boycot" tråde Det er jo ikke sikkert, at der er snyd med i dét spil, og hvis der er, så stopper det sikkert nu, efter han er blevet gjort opmærksom på det

// Toupie

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-02-04 10:57

>Toupie - nej det regnede jeg egentlig heller ikke med at der skulle...og lad os håbe agenten har opdaget at han er er gennemskuet hvis der vitterlig er ugler i mosen....men nu er det jo en small-talk tråd vi er i, så en boycot tråd kunne sagtens se sit lys her .......

mvh Berpox

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 11:12

Den er jeg med på...... NED MED ALTING - JORDEN GÅR UNDER I MORGEN Med eller uden point

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 13:17

Aiijj hvor ærgeligt - Tedd bliver ellers 1 år. i overmorgen
ska' vi så ikke skynde os at sige

Frida...(har lige tjekket denne tråds profiler)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 13:37

>Frida.

Det kan godt være det først er i overmorgen Jorden går under - KaAn ikke huske det helt præcist... Så kan Tedd lige nå at gi jubilæumsøl

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 13:40

Hej Ram Jeg troede sgu da ikke du var hjemme

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 13:43

>Frida.

Det er jeg heller ikke, men jeg smuttede lige på netcafé, Jeg kan jo ikke undvære Kandu så længe af gangen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 13:48

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-02-04 15:28

Kun 1 år??? Føler mig sgu gammel i gårde herinde
Guild de point jeg har er sgu hårdt tjente! Har brugt meget tid og energi herinde, fordi jeg godt kan li at hjælpe folk
Så hvis jeg kommer med et brugbart svar og der så er en eller anden pointfusker, der løber med points som jeg opfatter, som en anerkendelse af ens arbejde, så kan jeg altså godt blive sur!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 15:35

>tedd

Du skal ikke blive sur Tedd - Foråret er lige om hjørnet, så op i "Pedersen" med de platugler. Du har en bred viden, som er kommet mange tilgode.... og det bærer jo som bekendt "lønnen" i sig selv

Ram

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 23:45

Jeg lukker tråden nu, for det ser ikke ud til, at Agent2002 vil deltage og "bølgen" af tilfældigheder er ovre
Så det må være som Rellom skriver: at miraklernes tid ikke er forbi

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom