/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig bustur til paris...?
Fra : Wheelie
Vist : 1242 gange
100 point
Dato : 07-02-04 13:34

Jeg har snart terpet nettet rundt, for at finde en SU venlig busrejse til paris. Hvis der er nogen som kender et godt (billigt) selskab, så må i meget gerne smide en mail.

mvh Jesper

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-04 13:42

Ung Rejs: http://www.ungrejs.dk/
Thinggaard: http://www.thinggaard.dk/

SU venlig er jo relativt, men Thinggaard har mange forskellige kombinationer og prisniveuer.
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-02-04 14:34

Her er lige et "dagstilbud" på transport fra Paris til Danmark. Der er nok her du skal holde øje:
"11-02-04 Transport Paris - Danmark o/w, afrejse d. kl. 19.00 fra Place Blanche, v/Monoprix supermarked (Rikke +33673296420) kr 450 "

Denne information er fra:
http://www.europas.dk/paris/hoteller/apollo/
Under punktet "Se priser og bestil rejse"
Go' tur .. Paris er bare BYEN. Spar på hotelregningen, og brug i stedet pengene på alt andet.
/PG

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-02-04 14:49

Her er lige en til
http://www.skanrejser.dk/
Vi skal til berlin med dem i påsken.
Men prøv at se om det er noget du kan bruge
Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 07-02-04 18:00

Hej! Prøv at søg under Sterling. Der har jeg lige fået et godt tilbud om samme destination. La.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 07-02-04 18:00

Hej! Prøv at søg under Sterling. Der har jeg lige fået et godt tilbud om samme destination. La.

Kommentar
Fra : hypertrazer

Dato : 10-02-04 22:18

hej

Godkendelse af svar
Fra : Wheelie

Dato : 13-02-04 15:01

Tak for svaret Guild.

Dog faldt valget på www.Rejsebixen. dk
Bus t/r, 7 overnatninger på hotel incl. morgenmad 1400 kr
(ok, hotellet er nok ikke lige noget at råbe hurra for, men som fattig stud. i aarhus, er bolihforholdene squ ikke meget bedre *G*

mvh jesper

ps. nogen der har erfaring med Rejsebixen?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-02-04 15:39

Hej Jesper
Det er en "snitpris" på 200 pr. overnatning. Det er B I L L I G T !!
Rigtig godt at du fandt det helt rigtige tilbud. God tur !
/PG

Når du kommer hjem igen, kan du vil lige indsende et "TIP" (Det er jo gratis) og andre i samme situation kunne jo så få glæde af dit tip.