/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Installere kinesisk sprogpakke ..... Er ~
Fra : Fiona
Vist : 1124 gange
100 point
Dato : 07-02-04 13:06

Hej.
Håber det er det rigtige sted til spørgsmålet.
Under surfing på nettet har jeg et par gange fået meldingen ,du skal installere en kinesisk sprogpakke
for at se siden korrekt,nu er jeg i tvivl, er der nogen risiko ved at installere pakken ?
MvH Fiona

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-04 13:08

Ingen fare, deter simpelthen en pakke der skal installeres i Windows så du kan se kinesiske tegn

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-04 15:11

Men det plejer da ikke at være nødvendigt indstallere. Jeg har også mange fået samme melding som dig Fiona, men jeg siger nej hver gang til installationen. Der ingen grund til at have mere end højst nødvendigt installeret. Med mindre man vil have vist siderne på kinesisk.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-02-04 16:13

Det kan siges meget klart at medmindre du kan læse kinesiske skrifttegn så er det helt unødvenigt og der er vist også mulighed for at annulere fremtidige meddelelser.
En bekendt der er født i Kina påstår at det kinesiske som de tilbyder ikke duer til ret meget. De kalder det simplified chinese, og er ikke godt nok da der i det kæmpestore land findes flere sprog.

Godkendelse af svar
Fra : Fiona

Dato : 07-02-04 16:22

Til Better_Performance. Jeg fik svar på det jeg spurgte om ,mange tak for det
MvH Fiona

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 07-02-04 16:25

Til :bentjuul
Til :Bjarne D Jeg vil gerne give jer to lidt point for jeres hjælpsomhed