/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
p.s
Fra : Wild_Desire
Vist : 379 gange
10 point
Dato : 06-02-04 10:51

vil lige tilføje..hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe og guide mig igennem at få mit trådløse til at kører igen optimalt
så er i meget velkommen til at skrive til mig på T.P@wild-tinse.dk. .og skulle der være nogen der har lyst til og aflægge mig et besøg privat i Odense , og være mig behjælplig på den måde så skriv til samme adresse,
og samtidig vil jeg spørger kan jeg komme på nettet igen hvis jeg resetter min router????

knus

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 20 point
Dato : 06-02-04 11:13

Hvad er det helt der er galt??
Køre din forbindelse af L*** til eller .. ?
Jeg bor desvære i Århus ellers ku jeg da sikkert ha` hjulpet, køre selv med trådløs net, da jeg deler min 2mbit med en kammerat.

Godkendelse af svar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 11:25

Tak for svaret Zerg911.

ja det kører af lort til..selv når jeg skal besvare her , tager det adskillige minutter før det reagere og skifter..det har ellers kørt så godt , men hvad der er sket er mig en gåde..det er bare så træls bruger al min tid på det her nu..og sidder bare pænt og venter og venter på om der er nogen der kan hjælpe mig en jeg får mig en blodprop *ss*

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:27

Hehe.. Hvor mange pct. køre din trådløs med? min derhjemme køre kun med 35% max, men jeg har så heller ikke USB 2.0 endnu, og min køre over usb.
Hvordan er din sat op ?

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 11:36

den kører med 100% signal og jeg har usb og jeg kører med xp home..den er sat op med router d-link di-624 til stofa kabelnet..det har kørt fint men ikke længere..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:39

Hmm stofa net.. har du prøvet at ringe til dem ang. din linie?? Jeg har en kammerat i Ålborg, han har også stofa net, engang i mellem køre det også af L*** til, selvom han ikke har trådløs net. Du kan prøve at ringe til stofa kunde support og se hvad de har at sige til sagen.

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 11:41

har snakket med stofanet, og min forbindelse til dem er ok..så det er ikke der problemet ligger..tror nærmere snart det er min opsætning og indstillinger der ikke er korrekte..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:43

Kan du prøve at bruge et kabel i stedet for trådløs bare for at tjekke om det ikke er den der er noget galt med?? Hvis fejlen stadig er der så skal du have genkonfigureret din router..

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 11:48

er ikke helt sikker på det med kablet..men hvordan genkonfigurer jeg min router..nogen har forslået jeg skulle resette den..men ved ikke om jeg så kan komme på nette bagefter hvis jeg ikke kan få det til at virke..kan jeg det????

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:53

Det er jeg faktisk ikke helt 100 på om du kan, kan ikke huske om d-link selv laver sin opsætning eller om det er noget man selv skal ind og gøre, men har du selv sat dit trådløse op eller hvade du en teknikker hjemme for at gøre det ??

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:55

Jeg har spise pause nu, så der går nok lige 20-30 min før jeg svare igen.

Hilsen
Zerg

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 11:56

det var en god ven der satte det op for mig..men vi er desværre ikke længere på talefod*SS* til at han kan kigge på det for mig...tror d-link laver sin egen opsætning..havde en tekniker til at sætte stofanet op for mig

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 12:33

Hvis den selv ordner sine indstillinger, så er der intet problem med at resete den

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 12:36

jeg vil prøve at se om det hjælper at resette den , og håber så at jeg kan komme på nettet igen..og stille spørgsmål hvis det går helt galt...tak for du gad at svare mig..god week-end knus wild-desire