/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs netværk
Fra : Wild_Desire
Vist : 408 gange
40 point
Dato : 05-02-04 19:00

hvad gør jeg hvis jeg vil starte helt forfra med at oprette mit trådløse netværk,?????
hvor går man hen og får hjælp trin for trin ?????...hvordan starter man helt forfra for at se om det hjælper?????

Kommentar
Fra : shamrock1

Dato : 05-02-04 21:40

Læser i manualen og resetter din router, så er den som da du købte den...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-04 21:55

Wild_Desire - der er nok ikke så mange her inde som har trådløst netværk.
Men hvis du læser manualen og spørger om det du ikke forstår, kan det være der er nogen som kan hjælpe dig undervejs.
Hvilket styresystem bruger dine comp.
Emesen.

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 06:57

mange tak for svaret..men når man nu ikke har forstand på trådløs netværk så springer jeg ikke bare ud i at resette min router..har jo ikke lyst til at lave mere ged i den , og laver jeg ged i den , thi-hi hvordan kommer jeg så ind og får hjælp og svar på mine spørgsmål igen *gg*.. men jeg er da frisk og prøver da at resette den..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-04 08:51

Hvis du er nettet med din ruter, hvad er så dit problem lige nu.
Hvilket styresystem bruger dine comp (jeg går ud fra at du vil have flere comp på denne ruter) Er det win98/ME/win2000/XPhome/Xppro
Emesen.

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 09:13

hej igen jo jeg netter lige nu med min router..og jeg kører med windows xp home edition..mit problem er at mit trådløse
kører totalt langsomt selv om der står at den har 100 % link quality og signal strength..men når jeg går på nettet eventuelt for at spille på tv2..så går den total i stå og reagere meget langsomt og når jeg henter post ind, så tager det nu syv lange og brede, det hele har kørt totalt hurtigt , og jeg har nu også mistet kontakten til de 3 andre pc her i huset
når jeg opdater mit net , så husker den ikke indstillingerne før jeg åbner til smc networks og går i egenskaber for trådløsforbindelse og sætter flueben i brug windows til at konfigurere indstillingerne før kørte den fint uden at sætte flueben i det felt, nu vil den slet ikke kører uden jeg skal ind hver gang og ændre..så hvorfor det hele er gået i stå på den måde ved jeg ikke...hilsen wild-desire

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 40 point
Dato : 06-02-04 15:52

Prøv at teste din PC med et virusprogram, og med ex. AdAware for spyfiler, så har du da i det mindste udelukket denne mulighed.
Prøv også og se hvor mange programmer du får startet op, når du tænder din "putter".

Jeg har selv haft problemer med skjulte programmer, der æder af "putterens kræfter". Der var 66 startede filer, nu har jeg normalt ca. 19 filer.

Brug "msconfig" inde i din START og op i KØR, så vil den sladre til dig på fanebladet START.

Når et problem er uoverskueligt, så er det altid en god ide, at bruge udelukkelsesmetoden!

Godkendelse af svar
Fra : Wild_Desire

Dato : 06-02-04 16:08

Tak for svaret severino. har fået løst mit problem..det var min router det var galt med men den virker fint nu
men tak for dit søde svar

god week-end knus wild-desire