/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
personlig trådløs netværk
Fra : Wild_Desire
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 04-02-04 16:56

jeg skrev om hjælp til mit trådløse netværk..og fik 2 søde svar..
har kigget på det men intet ser ud til at hjælpe...

så nu da jeg er ret fræk og fri *ss* så spørg jeg lige ud
er der nogen her inde der tilfældigvis er bosat i Odense og har forstand på opsætning til trådløs netværk
og som eventuelt har lyst til at aflægge mig et besøg og være mig behjælplig med det..eller nogen der kan oplyse mig om
hvor jeg finder nogen der kan komme og lave det uden at jeg også skal ruineres..syntes det er nok med pc problemer*gg*..påforhånd tak og knus wild_desire

Accepteret svar
Fra : Smitty

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-04 18:01

Tja!

Jeg bor i Odense S. Har selv et trådløs netværk ved siden af min faste installation; så jeg tror jeg evt. kan hjælpe dig.
Smid en besked, hvis du er interesseret - og gerne lidt om, hvilken type opkobling du har, samt hvad det er for et fabrikat af trådløs du har ( Husk modelnummeret også ).

/MVH Smitty

Godkendelse af svar
Fra : Wild_Desire

Dato : 04-02-04 18:32

Tak for svaret Smitty.det lyder utroligt godt..jeg bor tæt på dig kan jeg se jeg bor i sv..Heliosvænget..jeg er koblet på stofa cablenet og har en d-link router da jeg har koblet 4 computer på her i huset..men sjovt nok er det kun min som er hovede computeren der er noget galt med..alle de andre virker godt nok..det er især når jeg skal på nettet min laver vrøvl..trods den skriver at der er fuldt signal..den kører fint en tid og så daler den helt i hastighed osv...men hvad ved høns om det*gg*...knus wild_desire

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 04-02-04 20:03

.... jamen så skal vi jo bare finde udaf at møde hinanden i den virkelige verden.

Du har ikke opført en mailadresse på din profil ( meget klogt ) - så man undgåpr alverdens spørgsmål på kryds og tværs. Jeg har oprettet følgende, hvor du kan kontakte mig via smitty_wlan@yahoo.com

Jeg får ikke kigget på den før i morgen, så hav lidt tålmodighed.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Wild_Desire

Dato : 04-02-04 20:17

Tak endnu engang ..jeg vil da benytte mig af at kontakte dig.. tak for hjælpen for nu
knus Wild_Desire