/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kommer der ikk snart noget nyt windows.?
Fra : solgaard
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 04-02-04 13:43

Hej alle..

ja som i topic.. ´nogen der ved om der snart kommer noget nyt windows..?

Solgaard

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-04 13:45
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-04 13:46

Nu skal XP jo lige fungere optimalt først, er det noget specielt du efterlyser?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 13:46

NB: Mere på http://www.microsoft.com/danmark/msdn/longhorn.asp

Citat
Der er mange grunde til, at den næste udgivelse af operativsystemet Microsoft® Windows® med kodenavnet "Longhorn" udgør en vigtig milepæl. Det er det første operativsystem, der er bygget med managed kode, og det første med det nye filsystem (kodenavn "WinFS"), som revolutionerer, hvordan vi organiserer vores data. Det er også det første operativsystem, der understøtter en naturlig søgeteknologi (Natural UI), som automatisk tolker mange af de tvetydigheder, der naturligt forekommer ved tekstsøgning. Derudover er Longhorn det første operativsystem, der er opbygget helt fra bunden med sikkerhed og pålidelighed som kerneelementer. Disse og andre funktioner giver et fingerpeg om, at Longhorn kommer til ændre den måde, hvorpå programmer bygges – hvilket ikke er en hverdagsforeteelse.

På "Longhorn Day" giver vi dig en forståelse for, hvordan applikationerne bliver bygget til Longhorn platformen, og du får en "best practice" vejledning, så du kan være klar til Longhorn frigivelsen. Både i relation til det du laver i dag og i relation til dine næste projekter.

Prisen for at deltage på "Longhorn Day" er kr. 995,-
Har du MSDN abonnement kan du deltage for kr. 695,-

NB: Tilmelder du dig som MSDN abonnent, skal du huske at skrive dit abonnementsnummer i referencekode feltet.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 13:54

Better... Det bliver en frostklar morgen midt i januar med en udetemperatur på -20 at Microsoft får lavet noget der fungere 100%

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 13:55

Ups! Der skulle ha' stået:
Det bliver en frostklar morgen midt i januar med en udetemperatur på -20 og masser af myg i luften at Microsoft får lavet noget der fungere 100%

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-02-04 13:58

CLAN >> Helt enig. Linux styrer!

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 14:10

Henrik... Linus er desværre for sent ude, de slår aldrig Microsoft af pinden - synd!
Vi kan jo så frygte det hestetyvsagtige udtryk "If you can't beat them, then buy them"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 14:23

NB: Der er også en Light udgave på vej...

Citat
Ifølge Microsofts Thailand Managing Director Andrew McBean er en ny version af Windows XP under udvikling. Den nye version er endnu ikke navngivet, men bliver en mere skrabet version af Windows XP Professional og Home Edition. Lancering bliver formegentlig sidst på året.
Development of the code is being done in the company's US headquarters in Redmond, Washington, but the concept stemmed from Microsoft's participation in the Thai Government's ICT project which was launched last May. When it joined the project, Microsoft offered Windows XP Home and Office standard edition to those buying budget PCs under the project for 1,500 baht, which had been an unprecedented departure for the company that does its best to adhere to a global pricing model for its products.

He said that no decision had yet been taken as to when, or where or how this new version of Windows would be introduced _ but that it would happen, and that this would follow the release in May of Windows XP Service Pack 2.
Kilde: Bangkok Post

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 15:22

Man længes tilbage til DOS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-02-04 15:57

I kommer nok til at kigge langt efter en god Longhorn, foreløbig.
Jeg tror på Linux i fremtiden.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 16:20

Næh.. Hér er fremtiden lige nu : http://www.kurzweilai.net

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-02-04 19:41

Og fortiden som vi husker den

http://www.theinformationminister.com/press.php?ID=612274136

srhansen ô¿ô

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 19:54

Det var dog en informativ side.. srhansen !

Men den har næppe nogen fremtid

Prøv istedet : http://alife.org/links.html

Solgaard -> En esoterisk disputs. Håber du tilgiver.. eller blander dig ? Filosofi ? ...hvor bærer vores 'operativ sytemer' os hen?

Det kunne være interessant at se; ' ..hvor vinden blæser hen ? '.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 09:50

Her er et for emnet relevant link : http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=305549

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-04 16:16

Tak for svaret CLAN.