/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Brænde CD til Karaoke anlæg?
Fra : TheCon
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 04-02-04 10:16

Hej alle.

Min datter var så heldig at få et Karaoke anlæg i julegave, med tilhørende musik CD'er.
Disse CD'er bliver brugt flittigt og som de fleste ved så behandler børn ikke altid deres ting
så godt, derfor har jeg prøvet at brænde en sikkerhedskopi til hende.
Den brænder fint musikken, men teksten som der er på cd'en bliver ikke brændt, der kommer
ihvertfald ingen tekst på skærmen.

Nogen der har erfaring med at brænde den slags cd'er, tror at formattet CD'en hedder CDG.

MVH Michael

Kommentar
Fra : smut

Dato : 04-02-04 10:48

jeg har også prøvet men det er længe siden jeg fik samme resultat som dig men jeg ved det kan lade sig gøre ham jeg skulle brænde for fik dem brændt af en anden han havde en gammel brænder vist nok en plexton det er vist noget med og kopiere den til hd i flere mapper for så og brænde mapperne ned på cden bagefter

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 04-02-04 12:04

du skal brænde det hele som data

Kommentar
Fra : mce

Dato : 16-02-04 20:46

Hej

Prøv at bruge Alcohol til at kopiere - det kan tage næsten alt.

http://www.alcohol-software.com/

venlig hilsen
Martin

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-02-04 20:54

Du får ikke vrøvl for at lukke spgm eller reagere på en eller anden måde