/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Medion trådløs transmissionssystem
Fra : Raull
Vist : 456 gange
240 point
Dato : 02-02-04 19:23

http://shop.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=Z_B5rU38Iwh5lQ3i92a5BYvSUptGGHSxLTE=?ProductID=D6ysHgt2W_kAAADsxzY6T7ic&CatalogCategoryID=RTQKamlDF2UAAADll23aCa%2e0

Jeg har lige købt sådan et sæt, så jeg kan se fjernsyn i mit soveværelse, uden at skulle trække kabler fra min stue til soveværelse.
Jeg er bare ikke helt med på hvordan, jeg kan skifte kanal fra mit soveværelse.
Jeg kan kun se den kanal i mit soveværelse som kører inde i stuen.
Nogen der har prøvet dette sæt og evt. har en løsning, inden jeg smadrer det hele ?
M.v.h David

Kommentar
Fra : gril

Dato : 02-02-04 19:33

Har du parabol ?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-02-04 19:39

Kære David.

Vent lige med at smadre det til om et par dage. Det er lige det jeg har brug for, så jeg går i en TDC butik i morgen eller onsdag, og køber det samme.
Jeg har udskrevet dit spørgsmål, og vil vise det til dem. Vi har en god TDC butik her i Odense, med et meget kvalificeret personale. Så jeg vender tilbage senere på ugen. Hvis du vil ha' direkte svar, så skriv lige din mailadresse.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Raull

Dato : 02-02-04 19:44

Ingen parabol, bare et antennestik i væggen(Stofa kabeltv)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-02-04 19:49

Raull

Jeg har det samme, bare det der hedder Dansk KabelTV som er er datterselskab af TDC

mvh
Frank

P.S. Hvis jeg får tid, går jeg der over i morgen, og køber det. Vi har lige købt et "super-Steroanlæg" til min kones "værelse".
Hun lytter meget til klassisk musik, og meget kræsen med lyden.

Kommentar
Fra : etandrup

Dato : 12-05-04 20:59

Jeg har et tilsvarende udstyr og der er ikke problemer med at skifte program men derimod med signalet, det er ikke rent. Det er vigtigt at du tilslutter udstyret ved signalet der går ud fra videoen, så behøver TV'et ikke at være tændt inde i stuen. Go' fornøjelse.