/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp- hvordan opdaterer man windows man~
Fra : babee
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 01-02-04 21:57

hejsa mit spørgsmål er hvordan opdaterer windows manuelt ?
der kommer altid en opdatering i hjørnet men det gør der ikke nu. det er min kæreste der har formateret og så plejer det at komme automatisk men det gør det ikke og første gang han gik på nettet fik han virus så den skal jo opdateres

håber i forstår hvad jeg mener?
hilsen babee

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-04 22:00

Har du ikke antivirusprogram?? Mvh sune

Kommentar
Fra : babee

Dato : 01-02-04 22:02

nope det har vi ikke

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-04 22:04

Under start programmer Win opdatering og derinde et sted mener jeg du kan vælge om den skal gører det automatisk Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-04 22:05

Så bør du hente Avg Antivirus som er gratis og godt og nemt at overskue

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-04 22:06
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:09

Start -> Kontrolpanel -> System
Vælg fanen "Automatiske opdateringer"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : babee

Dato : 01-02-04 22:11

ok suno du får disse point og clan jeg opretter lige en ny så får du også 50 point er det ok? jeg kan bruge begge svar såååååå

Kommentar
Fra : babee

Dato : 01-02-04 22:11

ps takker for de hurtige svar

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:12

Sune... det er meget fint at anbefale et antivirus program, men det er jo ikke det spørgsmålet.
På intet tidspunkt ville jeg anbefale et af de gratisse anitvirus programmer, da de ikke er ude hurtigt nok med opdateringer.
Babee... hvis vi snakker computer sikkerhed, så sving ind forbi http://www.spywarefri.dk her er der oceaner af gode råd og on-line scannere.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 01-02-04 22:12

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:13

NB Babee... du behøves ikke oprette et nyt spørgsmål Jeg har så mange points i forvejen så jeg kan drukne i den Men takker da for tanken...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:14

Upsss! Den skulle ha' været dem ;oD

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-04 22:18

Clan har aldrig haft en virus avg ikke kunne klarer og den opdaterer næsten dagligt sååe vil ikke give dig helt ret men det du foreslår er også godt Mvh Sune

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:19

NNBB: Antivirus program med 3 års licens (daglig opdatering) for 299,- http://www.tryus.dk/normanvirus.asp
Bruger selv Panda Titanium som også kan indkøbes on-line (og testes gratis) på http://www.tryus.dk/start.asp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:22

Sune... så har du været heldig, for jeg kan en skrækhistorie fra min lillebror som også ville spare sig selv ihjel. Det kostede en omformatering og en masse hårdt arbejde, som ku' ha' været sparet hvis og hvis...
Søren

Kommentar
Fra : babee

Dato : 01-02-04 22:27

ps har gjordt det clan såååå

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-04 22:29

Babee... skynd dig at slette de 50 til mig, inden der er nogen som skriver i den, så kan du nemlig ikke trække den tilbage igen.
Endnu engang tak for tanken, og hvis du insistere, så lad en bare stå, men som sagt, så har jeg points nok.
Søren