/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook
Fra : majbritt05
Vist : 505 gange
300 point
Dato : 01-02-04 11:12

hej.

jeg har fået nyt internet abb. og dermed også en ny mailadresse, men hvordan indstiller jeg den til at åbne sammen med outlook?

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-02-04 11:30

Hej,

Opsætningen afhænger lidtaf hvem din udbtyder er, men grundtingene er altid de samme.

Du kan finde en god vejledning her: http://www.dandomain.dk vælg service og support og se under e-mail opsætning.

Jeg er sikker på at det vil kunnehjælpe dig et langt stykke hen af vejen.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-02-04 11:30

Hej,

Opsætningen afhænger lidtaf hvem din udbtyder er, men grundtingene er altid de samme.

Du kan finde en god vejledning her: http://www.dandomain.dk vælg service og support og se under e-mail opsætning.

Jeg er sikker på at det vil kunnehjælpe dig et langt stykke hen af vejen.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 01-02-04 11:40

Hej

du åbner outlook når outlook er ånet går du til funktioner ned i konti når det nye vindue er åbnet vælger du tilføj (ny post) som findes øverst i højre side af vinduet som kom frem og følger vejlednigen der kommer frem på skærmen efter du har trykket på ny post og vupti skulle det køre

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 300 point
Dato : 03-02-04 21:29

Klik på funktioner -> Email konti -> opret ny konto.

Du har givetvis fået nogle oplysninger fra din udbyder, brugernavn, adgangskode og server (indgående POP3 og udgående SMTP) disse oplysninger skal indtastes, og så er verden et smukkere sted

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 04-02-04 13:45

Tak for svaret Better_Performance.