/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
nero burn ver. 5,5 (test og brænd)
Fra : 19431225
Vist : 414 gange
20 point
Dato : 04-04-02 22:24

Jeg har instlleret nero burn ver. 5,5 på windows xp samt windows´2000. Mit problem er
at når jeg skal brænde en cd'er kan jeg kun bruge brænd funktionen, test og brænd er nedtonede. Dette giver et problem idet jeg ikke kan teste før den endelige brænding.
Er der nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-04-02 22:34

een af årsagerne kan være din brænder ikke understøtter
test/simulering.
det er der bl.a flere plextor der ikke gør.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-04-02 21:33

"19431225" <19431225.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0B2r8.6247$567.446018@news000.worldonline.dk...
> Jeg har instlleret nero burn ver. 5,5 på windows xp samt windows´2000.
> Mit problem er
> at når jeg skal brænde en cd'er kan jeg kun bruge brænd funktionen, test
> og brænd er nedtonede. Dette giver et problem idet jeg ikke kan teste
> før den endelige brænding.
> Er der nogen som kan hjælpe
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Jeg skal være ærlig, jeg kan ikke hjælpe dig på andre måder, end at fortælle
dig at du er kommet i den forkerte gruppe

Kim Larsen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 04-04-02 22:48

til dk.

Min brænder er en Rigoh mp7040a.Jeg har nero burn ver. 4,0 installeret på en windows 98
og her er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 05-04-02 08:05

Prøv at læse indlæg vedr. mit tidligere spørgsmål, måske er der et svar til dig der!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 12:09

Jeg mener programmet selv tester inden brænding - og at du får en
besked, hvis det ikke kan lade sig gøre.
Enrico

On Thu, 04 Apr 2002 20:24:24 GMT, "19431225" <19431225.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg har instlleret nero burn ver. 5,5 på windows xp samt windows´2000.
>Mit problem er
>at når jeg skal brænde en cd'er kan jeg kun bruge brænd funktionen, test
>og brænd er nedtonede. Dette giver et problem idet jeg ikke kan teste
>før den endelige brænding.
>Er der nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 16:10

Hej
Hvis det kun er 5,5 du har, kan det skydes at den ikke køre
ordenligt under XP.
Nero 5.5.5.1 is the offical Nero version for Windows XP
http://www.nero.com/en/driver.asp

Mvh Ole

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-04-02 13:31

"19431225" <19431225.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0B2r8.6247$567.446018@news000.worldonline.dk...

> at når jeg skal brænde en cd'er kan jeg kun bruge brænd funktionen, test
> og brænd er nedtonede. Dette giver et problem idet jeg ikke kan teste

Det er ikke alle brændere der understøtter at der laves en testbrænding.
Måske du har en af disse brændere.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 06-04-02 15:39

Jeg ville kigge forbi Neros hjemmeside på :

www.ahead.de

og se om jeg kunne finde en løsning.

Deres FAQ omtaler fakitsk en del af de problemer.......

Desuden ville jeg måske overveje at opgradere min driver til den nyeste, og
samtidig checke at jeg har den nyeste BIOS opgradering til brænderen. Når dette er
sket og det stadigvæk ikke virker er det højst sandsynligt din ASPI driver som volder
problemer, så hent en ny på Ahead eller Ricoh's hjemmeside.