/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan faxer man en E-mail
Fra : A.C.Rosmon
Vist : 1674 gange
200 point
Dato : 30-01-04 09:11

Jeg har Windows xp og ADSL, og vil gerne sende en kopi af en E-mail, som jeg har sendt et andet sted hensom email,til en bekendt, der kun har fax, og altså ikke en pc'er. Kan det lade sig gøre, og hvordan?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 09:19

Udskriv din e-mail og send den med en fax
Der findes et fax program i Windows (ikke så godt), men jeg anbefaler Delrina Winfax
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 09:21

Jeg har ingen faxmaskine

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 09:22
Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 09:23

Hvor ligger faxprogrammet? hvordan finder jeg det?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 09:23

Hvor ligger faxprogrammet? hvordan finder jeg det?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 09:34

Start -> Printere og faxenheder

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 09:45

Det ser ud til at man skal have en fax tilsluttet?

Kommentar
Fra : Heart

Dato : 30-01-04 09:52

I Word, kan jeg se det er muligt. Gå ind i filer. Gå dertil hvor der står, send til. Så skulle der gerne være flere valg muligheder. Tryk hvor der står, Modtager via et faxmodem. Så skulle der gerne komme en guide der hjælper dig i gennem.
Jeg håber det kan bruges. Rigtig god fornøjelse, jeg håber det lykkedes for dig.

MVH Heart

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 10:00

Har du kørt faxinstallationen?
Herefter kigger du under:
Start -> Tilbehør -> Kommunikation - > Fax

men som sagt, det er ikke noget vidunder. Rigtige fax programmer er bedre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 10:01

NB: For at sende fax skal du ha' et modem installeret på din PC

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 10:03

NNBB: Du kan også finde email fax service på nettet f.eks http://www.viborgnet.dk/email2fax.php

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 10:06

Der er også "dem som koster"
* http://www.alicomsystems.com/
* http://www.globalfax.com/

Kommentar
Fra : falc

Dato : 30-01-04 10:14

Der findes et amerikansk program hvor man kan sende til en fax.http www.efax.com

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-01-04 10:27

hvad med at bruge WINFAX.

per

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 10:38

Det koster åbenbart dyrt , alt for dyrt at sende éen fax, 200 kr via Viborgnet! så er det billigere at køre 20 km og pænt aflevere.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 10:41

Jeg kunne ikke finde ud af at downloade den.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 10:43
Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 200 point
Dato : 30-01-04 11:27

hvis det ikke er fortrolige oplysninger kunne du jo maile siden til en der så kunne faxe de videre, jeg ville kunne påtage mig dette, såfremt du var intresseret???

mvh
Per

bibs@c.dk

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 11:29

Jeg får kun at vide, at filen ikke findes, uanset hvad jeg har søgtpå af sharreware

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 11:53

Til bibsamie.
Jeg har sendt mailen til dig, og vil være utrolig glad for at du gider sende den videre. Du må gerne læse mailen, da man nemt vil kunne se det på D:\mail\dk.kultur.billedkunst.dbx, der er en newsgruppe. her kan man læse det under "selvmordsbomber". Det er bare ikke alle der har internetadgang, men her er en mail, som jeg har sendt til den Israelske Ambasade.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-01-04 12:19

A.C. Rosmon

De 4 sider er faxet til modtageren.

mvh
Per

Godkendelse af svar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-01-04 17:14

Tak for svaret bibsamie.Her var lidt konkret og håndfast hjælp, som jeg kunne bruge til noget, derfor lidt ekstra point oven i hatten, - og med tak for hjælpen.