/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Pas på dene hjemmside!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : knas
Vist : 234 gange
1 point
Dato : 29-01-04 16:40

http://dk.sunfuncafe.com/

har lige fået en kæmpe regning på 2995 for 153 beskeder...

håber folk gider sende det her vider så ikke andre kommer ud for det samme som mig..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-04 16:51

Hej Knas

Hvis det er beskeder du ikke har bedt om, så lad være med at betale.

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 17:06

Man skal aldrig tilmelde sig tjenester, hvor det koster at modtage beskeder. Så er man nemlig sikker på at blive 'Tæppebombet' lige i Riber's af beskeder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 17:09

Så først dit tip nu

Du har altså sendt beskeder. Kendte du ikke prisen pr. besked ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-01-04 17:28

Jeg synes, at siden virker meget mistænkelig.
Under "Almene vilkår" skriver de fx, at hvis nogle af bestemmelserne er ulovlige,
er det automatisk den gældende lov, der træder i kraft.
Det tyder på, de godt selv ved, at det ikke er helt stuerent, det de laver.
Så jeg synes ikke, du uden videre skal betale regningen.
Henvend dig i første omgang til forbrugerklagenævnet.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 29-01-04 18:41

det kræver vel ikke den store eksammen at regne ud at når man sender beskeder via sms så er det en overtakseret ydelse firmaet skal jo leve af det her....
at der så godt tydligt kunne stå hvad prisen er er noget helt andet
mvh fox mulder

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-01-04 19:25

at alle SMS meddelelser til nummeret 84455 er afgiftspligtige med maksimal € 2,00 per SMS. Det siger jo det hele, 2,00 € pr besked er jo næsten 15 dk kr.
Det er jo et bevis på at man altid skal læse det med småt...

Kommentar
Fra : VimS88

Dato : 30-01-04 08:09

du skal ikke betale.....,......

det kan sku ikke være lovlidt at sende en regning så stor...!!!!!!!!!!!!!

jeg har sendt den vidre til alle jeg kender....!!!!!!!

hilsen VimS88

Kommentar
Fra : geu

Dato : 30-01-04 09:31

>> VimS88, Kan ikke se hvordan han skal undgå og betale, han har jo læst Almene Vilkår og er indforstået med dem. For hvis man ikke er indforstået med dem kan man jo ikke sende beskeder.
Det er rigtig det er dyrt og det er urimligt, men tror ikke det hjælper.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 13:46

Jeg tror knas har fået opmærksomhed nok

Ska' vi ik' bare stille og roligt, lade knas lukke sit spørgsmål ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:57

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>