/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Compaq ens/p800/10/e
Fra : sir_kaj
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 28-01-04 23:36

Så er den gal igen
Hvem kender til cyberdrv cd-r/cdrw 16-12-40 brænder.
Fik lyden til at virke på denne compaq maskine , men nu er der et andet problem.
Hvis man læser fra brænderen ( data alt ok)
Hvis man ilægger en cd med mp3 musik ( winamp opstartes og musik kan spilles ok )
Hvis man ilægger cd normal cda ( winamp opstartes cda numre vises men kan ikke spilles
Hvis man trykker på knappen på brænderen så kan musik afspilles, men der er ikke noget
program der er opstartet på computeren , hvad er der galt. ????
Winamp / music matchbox begge godkendt til at spille cda filer.
Kender nogen til updaten af bios i brænderen ( skulle kunne lade sig gøre )

Kommentar
Fra : tinaforever

Dato : 29-01-04 21:00

cda. er ikke en afspilningskode, men en id, der fortæller hvor på Cdén nummeret starter. Du kan også se det på at .cda næsten ingenting fylder.
Jeg har ikke selv gode erfaringer med winamp, den forrige uden random var bedre

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 28-02-04 14:43

Jeg har et spørgsmål. Kan du høre musikken i højtalerne når du trykker på knappen på Cdbrænder. Hvis ikke er det fordi der mangler lydkabel mellem cdbrænder og lydkort. Mp3 og data behøver jo ikke.
Mvh

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 28-02-04 15:45

Hej Luxman.
Har fundet fejlen.
Måtte geninstallere windows 2000 igen.
En fil til alt lyd halløjet må være gået tabt ved setup install. af lyddrivere.
Noget andet Luxman.
Du skulle vel ikke have en Luxman forstærker L430, da jeg mgl diagram til en.
Min er gået kaput efter 22 års tro tjeneste.
Sig ikke den skal skiftes ud,
Det er bare godt kram de lavede dengang i 80,erne
kc

Kommentar
Fra : Sanfoor

Dato : 12-06-05 23:15

Hi there every one,

I hope there is some one who can help me with my compaq Ens/P800 PD 1060, i need to update the bios but i dont know whare to get it and even what is the bios for it.

Regards

Sanfoor