/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan brænder man en .bin fil?
Fra : RomeoMike
Vist : 409 gange
30 point
Dato : 26-01-04 22:55

Kan det lade sig gøre at brænde en .bin fil, med Nero eller Clonecd......?
Har læst at man kan bruge et program der hedder Golden Hawk, er der nogle der ved om dette er et gratis program og hvis, hvor kan man hente dette

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 26-01-04 23:00

Du kan brænde den som data

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-01-04 23:01

Måske her Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-01-04 23:02
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 23:24

Gå ind under Filer i Nero og brænd image! I Clone kan osse noget tilsvarende

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 27-01-04 08:51

Hejsa

I stedet for at brænde din Bin-fil kan du udpakke alt data fra filen med programmet.
"Winiso eller IsoBuster" (Du skal have den fulde version ellers kan du ikke udpakke store filer)
Programmerne bruges til at lave Iso/bin filer og udpakke dem på din harddisk, for derefter at brænde software som data cd-rom med nero..

Du kan læse mere om programmerne her.....
http://www.winiso.com/
http://www.smart-projects.net/isobuster/

Agent2002

Kommentar
Fra : mdk1

Dato : 27-01-04 12:24

du kan bruge programmet iso-buster som kan findes på www.smart-projects.net/isobuster hvis det ikke virker kan du gå på google og søge på alcohol 52% det virker også nogle gange

mvh mathias

Kommentar
Fra : ice_boy

Dato : 27-01-04 14:13

Du kan også bruge programmet Fireburner.
Det virker i hvert fald, det ved jeg.
Her er et link: http://www.softdepia.com/fireburner_download_70.html

Ice_boy