/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tv tuner
Fra : anders_bak
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 24-01-04 16:59

Har chraset mit gamle ATI All in wonder kort, der er et kombineret grafik og tv tuner kort. Det virker stadig fint som grafikkort, og jeg har derfor købt et seperat tvtunerkort af mærket MSI (TV@nywhere), og instaleret det medfølgende program intervideo Msipvs. Så langt så godt, og kortet funger fint. Problemet er nu at programmet virker som noget værre l... Under indstillinger skulle der iflg. vejledningen værre en menu, hvor man kunne justere farver mm. og vælge always on top. Den menu er der bare ikke på min pc. ydermer mangler jeg fem kanaler, som det gamle kort kunne fange.
Jeg var egentlig godt tilfreds med det gamle ati program, og prøvede derfor at instalere dette, men det kunne ikke fange kanalerne via det nye kort.
Er der nogen der har en genial ide, evt. et program der funger med mange forskellige kort?

Ps har prøvet at kontakte producenten, men får som sædvanligt ikke noget svar

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-04 17:15

Kan blot konstatere at du har ret med hensyn til programmet. InterVideo er et utroligt trægt program der er 100 år og en sommer om at gøre sig selv klar.

Godkendelse af svar
Fra : anders_bak

Dato : 07-09-04 15:24

Tak for svaret refi.