/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan man finde slettede filer
Fra : engelbrechthansenn
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 24-01-04 16:37

filer der er sletet og harddisk der er formateret kan de findes igen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 16:46

En slettet og formateret HD er svær at hente filer ud af.
Hvis du har lagt noget nyt på den HD er det meget svært.
Der findes forskellige recovery programmer som kan.
Emesen.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-01-04 16:46

tjhaa det kan man godt
f.eks med et program fra disse
http://www.ontrack.com

men hvis man wiper harddisken flere gange så kan det ikke lad sig gøre

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 16:53

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/
ned til system utilities>data recovery
Men chancen er lille når du både har slettet og formateret.
Emesen.

Kommentar
Fra : engelbrechthansenn

Dato : 24-01-04 17:37

hej technet
jeg er ved at prøve det program det søger i øjeblikket håber det virker ved det om ca 40 min

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 24-01-04 22:47

det er ikke helt korrekt at data ikke kan genskabes i en eller anden form, politiet bruger f.x. værktøjer der kan genskabe data til bevisførelse efter dataene har været overskrevet mere end 10 gange med wipe funktioner. De bruger blandt andet et program der hedder EnCase.

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 50 point
Dato : 25-01-04 00:32

kennybear >> den har jeg også prøvet at genskabe en disk med som jeg havde smadret data på ( med vilje )
men den kunne heller ikke genskabe så meget som bare en fil..

men det skal dog lige siges at jeg kan også være hård og brutal med sådan en harddisk ....

Godkendelse af svar
Fra : engelbrechthansenn

Dato : 25-01-04 13:01

Tak for svaret technet.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 25-01-04 18:24

hehehe ja nogen ka detruere selv atomaffald bare ved at kigge på det

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-01-04 22:56

kennybear >> hvor godt er du kendt med hex og assembler og programmering ????

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 26-01-04 20:00

technet>> mja ik så meget faktisk