/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
trådløst netværk med linksys
Fra : engelbrechthansenn
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 21-01-04 19:47

jeg har en linksys befw11s4 jeg kan ikke få det trådløse til at virke men bruger jeg en af de almindelige porte er der intet problem er der nogen der er specialister i sådan en opsætneng det er et linksys netkort der sidder i com

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-01-04 21:10

Ja du skal gå ind i din linksys og bruge en Wizard setup, jeg mener der er en der inde.
Hvis den spørger om navngivning er dette ikke vigtig, og kan lade det stå der er der.
I channel ID vælges frekvensen der benyttes, men er normalt stillet til et fornuftigt valg.
Kryptering: Der kan du vælge ingen eller 64 eller 128-bit, vælg ingen eller 64.
Hvis du vælger 64 skal du nok udfylde 4 ruder 8 (Key), de skal nok være på 5 bogstaver: 1key feks asdfg næste key zxcvb ......
Men du skal skrive det op til senere brug.
Hvis du bliver spurgt om IP adresse og den foreslår noget skal du bare skrive det op (hvis du senere skal i kontakt med den, skriver du IP nummeret i browserens adressefelt), ellers skriver du 192.168.1.2 ligeledes til supnet(undermaske) beholder du det der er eller skriver 255.255.255.0 Du skal vælge Use fixed IP adress og trykke finish og ok.
Men nu skal du til at fortælle dit trådløse netkort alle indstillinger, men lad mig høre fra dig først.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : engelbrechthansenn

Dato : 24-01-04 16:00

har selv løst det ved at starte helt forfra med hvad det så koster af mistede data

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-01-04 16:33

Ok, det var da godt at du fik det løst, så skal du jo lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-04 09:28

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : engelbrechthansenn

Dato : 02-08-04 16:00

Tak for svaret pallebhansen.