/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skoleundervisning *s*
Fra : Sunowich
Vist : 416 gange
30 point
Dato : 21-01-04 00:35

Hvordan er det nu lige man finder navneord og udsagnsord i en sætning ?? Jeg bliver lie spurgt men kan ikke huske det helt så helre spørge nogle der ved det på forhånd tak Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 40 point
Dato : 21-01-04 00:50

> Sunowich

Udsagnsord kan du sætte "At" foran .. At køre - At løbe osv

Navneord kan du sætte "En" eller "Et foran - Et hus - En bil osv

Er det svar nok

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 00:51

Ja eller
En Ram To Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 00:58

Samtidig kan du jo så prøve lidt kommaer, Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 00:58

Rettelse

At ramme En Ram*GG*
Bingo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 00:59

2 Rammer lyder bedre

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-04 00:59

Tak for svaret ram2.Hurtig ekspedition Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:00

Er du dansklærer Tedd ja altså det med kommaer - bruger jeg slet ikke....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 01:00

Det må være Kandu's hurtigste smalltalk spørgsmål hehe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-04 01:01

Her er lige en stak fuld så ka du sætte dem selv*S*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 01:01

Næh men jeg har gået i gymnasiet i 5 år Frida!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:01

Så kaldes det vel KvickTalk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:02

Nååå du gik 1 og 2.G om

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:05

tedd.

Når sunowich spørger, er det vel fordi, at han vil til at sætte kommaer - Det kan han jo ikke, før han kan finde grundled og udsagnsled (efter den gl. metode)

Var der kommaer nok

Frida - Man kan da ikke sige "Et Ram" eller???

En Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:09

Jeg mener da osse at gymnasiet normalt er treårigt ...

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 01:12

Det var jo det jeg tænkte Ram
Ja jeg gjorde skam Frida! men jeg havde godt nok osse travlt med vigtigere ting dengang!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:14

Gymnasiet er treårigt...Men Ram sig mig lige, hvad betyder Ram egentlig, når vi altså ikke taler om Ram i en Comp.??

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:16

>Frida.

Det ved du da

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:19

Naiiijj jeg gør sgu da ikke

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:22

>Frida.

Har du aldrig hørt om en "Rambuk"

Ram... bukker og ...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:25

Eastwood igen*GG*
Kan bøjes men ikke knækkesDu er nu stadig en skumbanan*SS*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:27

>Frida.

Du er så pisse fræk... skumbanan....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:31

>Frida.

Sig mig... Kan du godt li skumbananer??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:35

Total afhængig af skumbananer hvorfor spørger du??
Jeg kan da osse godt li' dig

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:39

>Frida.

Nååå - jeg synes bare, at du har nævnt det med skumbananer før

Kan du god li mig - Tarkkk ¤¤¤ ( Rødmer) ¤¤¤ Men det er da så gensidigt, selv om du ikke er en skumbanan.

Godnat
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:42

Godnat Ram
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:46

>Frida.

Hmmm - skulle nok rette "kan li" til "Usted es mi amor más grande" - På udenbysk, for at det ikke skal være for nemt tilgængeligt ¤¤¤ ¤¤¤

Buenos noche
Don Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 01:49

Æuu din skid - nu er det ikke engang tilgængeligt for mig
men det ser da flot ud.

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 01:52

>Frida

Godnat

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 09:22

Ihhh Ram altså - een god ven har lige oversat dit udmærkede spansk Er du sikker på, det var det du ville skrive?¤¤¤¤ ILM forresten*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-04 09:53

>Frida.

Mit udmærkede spansk... Så skal du høre det.... specielt når jeg har fået rødvin - Så er det så flot, at selv en spanier undrer sig, om jeg mon selv forstår det

Og ja.... gu mener jeg det

Ram