/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
- msconfig.exe i win2000 -
Fra : Gamli
Vist : 416 gange
24 point
Dato : 28-03-02 20:59

I win98 kunne man smide ud programmer der havde "sniget" sig ind og snydt sig til gratis opstart hver gang man startede maskinen. Nu har jeg installeret win2000 men jeg kan sgu ikke finde noget der er magen til msconfig.exe

Er der nogen der har en anelse...?

mvh

Gamli

Accepteret svar
Fra : hotpop

Modtaget 34 point
Dato : 28-03-02 21:14

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Det kan det du efterlyser :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-03-02 21:42

Du kan hente et gratis program på nettet der giver dig en oversigt over hvad
du har liggende som opstart og evt. fjerne dem, en program jeg synes er godt
er AutoRunMan, Det kan du finde ved at gå ind på www.download.com og søge
efter AutoRunMan . Hvis du har en ´Komputer for alle´ CDrom ligger den
også på dem under "Værkstedet"

"Gamli" <Gamli.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:2sKo8.4044$iY5.134464@news010.worldonline.dk...
> I win98 kunne man smide ud programmer der havde "sniget" sig ind og
> snydt sig til gratis opstart hver gang man startede maskinen. Nu har jeg
> installeret win2000 men jeg kan sgu ikke finde noget der er magen til
> msconfig.exe
>
> Er der nogen der har en anelse...?
>
> mvh
>
> Gamli
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-03-02 00:16

"Gamli" <Gamli.news@kandu.dk> wrote in message
news:2sKo8.4044$iY5.134464@news010.worldonline.dk...
> I win98 kunne man smide ud programmer der havde "sniget" sig ind og
> snydt sig til gratis opstart hver gang man startede maskinen. Nu har jeg
> installeret win2000 men jeg kan sgu ikke finde noget der er magen til
> msconfig.exe
> Er der nogen der har en anelse...?

Du kan stadig bruge msconfig, men den findes ikke i win2k. Du er nød til at
kopiere den over fra din gamle win98 cd. Du vil dog få en fejlbesked når du
starter den, det skal du bare ignorere, den virker stadig efter hensigten.
Du kan undgå fejlbeskeden ved at anvende en msconfig fra winXP.

Med venlig hilsen
Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-03-02 19:38

"Gamli" <Gamli.news@kandu.dk> skrev:
> Nu har jeg installeret win2000 men jeg kan sgu ikke
> finde noget der er magen til msconfig.exe

Find den vha. www.google.com.
Hent en fra Windows XP.

/Mikael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-03-02 20:16

Hvis du kender en der har XP, så snup den derfra.

Bo

"Gamli" <Gamli.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:2sKo8.4044$iY5.134464@news010.worldonline.dk...
> I win98 kunne man smide ud programmer der havde "sniget" sig ind og
> snydt sig til gratis opstart hver gang man startede maskinen. Nu har jeg
> installeret win2000 men jeg kan sgu ikke finde noget der er magen til
> msconfig.exe
>
> Er der nogen der har en anelse...?
>
> mvh
>
> Gamli
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Gamli

Dato : 30-03-02 12:52

Nu skal I ha´tak for hjælpen, jeg har valgt at hente msconfig fra XP ligesom Thomas forslog og den virker udmærket!

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 30-03-02 21:17

Jeg vil så takke for points - hæ hæ :)

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 30-03-02 21:18

Jeg vil så takke for points - hæ hæ :)