/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Min Hotmail driller...
Fra : fridaflip
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 19-01-04 17:30

Er der et klogt hoved der kan fortælle mig, hvorfor min hotmail konto viser server problemer?? Min veninde har ingen problemer med at logge på hendes konto.

Kører hele det sa.... system da ikke på den samme server eller hva'

Frida.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-04 17:37

Det sker jævnligt at jeg får den samme meddelse Frida! Der kan jo være mange millioner der logger on på samme tid. Normalt løser det sig efter nogle minutter! Og hotmail har mange servere, men man bruger normalt den samme man startede op på. Måske ligger den i cookien?
Hvordan har Naboens hund det forøvrigt?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 17:40

MINUTTER??? Det er sgu da flere timer siden jeg har kunnet logge mig på. Er faktisk på vej ind i en depression på grund af det

Naboens hund har det godt Tedd

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-04 17:42

Gad vide hvad det hedder hvis man er afhængig af hotmail? Nok ikke netaholic, men måske hotaholic?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 17:44

Hmmm...lyder sgu ikke godt - men det er nok det jeg er

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 17:49

>Frida.

Det er da noget skidt med din hotmail Kan du ikke bare bruge den du har hosTDC

Er du virkelig så afhængig af den ¤¤¤ det må være vigtigt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 17:52

Du er så klog Ram - og Jo jeg kunne da bare bruge TDC, hvis altså jeg kunne huske den forbandede kode

Tro mig det er vigtigt nærmest LIVSVIGTIGT....piivvv

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 17:54

Du skal nok få point Tedd men ikke før min Hotmail igen virker....

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-04 17:57

Hvordan logger du egentligt på hotmail? Via Messenger eller direkte på hotmail.com? Man kan jo logge på på flere måder!

Vidste ikke at naboens hund kunne skrive emails?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 17:58

>Frida.

Nååå ja - Koden den skal man ha' i hovedet, hvis der plads, eller på sig, når man vælger at bruge det der skodhotmail

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-04 18:06

Hotmail må have fået et Frida flip, min virker Sorry!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-04 18:08

Hehe det vist ikke kun hotmail der driller Frida!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:24

Jeg ved godt man kan logge ind på flere måder
ALT er prøvet men intet virker
>Ram
Det er sgu da ikke koden til min Hotmail jeg har glemt men du foreslog mig at bruge min TDC konto - og når jeg nu ikke er hjemme - skal jeg jo bruge en kode til den. Og den har jeg glemt

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 18:31

>Frida¤

Det var osse koden til TDC jeg mente. Men har du den ikke med, så er der jo ikke noget at gøre

Du skal se..... Den du "livsvigtigt" skal hotmaile med overlever nok - Du kommer vel hjem igen en dag.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:31

BjarneD mener min Hotmail har fået et Frida flip.
Hmmm.... ser det mon sån' her ud

http://www.sjove-billeder.dk/?sjove_billeder=computer_frustration.gif

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:33

*GGGGG* Jeg er nu ikke så sikker Ram men hvis du siger det er det nok rigtigt.
Og ja gu' komer jeg da hjem en dag*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:35

Iøvrigt er det jo osse vigtigt, at jeg selv overlever

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 18:35

>Frida.

[citat]
Min veninde har ingen problemer med at logge på hendes konto
[/code]

Så lån dog hendes (altså hvis du er hos hende), hvis du sitrer på hænderne og er mat i knæene

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:38

Shit det havde jeg ikke tænkt på Nu er det jo bare sån' - at det er mig der venter på nyt fra min mail ven og ikke omvendt*SS*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 18:42

>Frida.

Du skal vælge dig en mailven, der er så klog, at vedkommende kan finde ud af at besvare en mail, som kommer fra din venindes mailadresse - Men det kræver selvfølgelig, at du kan huske din mailvens mail adresse.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:43

Okay nu kan vi heller ikke logge på min venindes konto
Jeg sagsøger dem sgu

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:46

Ram for helvede da min mailven er skide klog - og han sku' jo nødig tro, at jeg bare sidder og venter på nyt fra ham*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 18:46

>Frida.

Du har meget du skal huske hva??

Sæt dig stille og roligt ned og tæl til 1.972.846 - så løser alt sig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:49

Hmmm.....underligt tal at foreslå mig*GG* men jeg prøver!!!

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 18:50

>Frida

Nååå det er en ham - Tag det helt roligt - Mænd er meget tålmodige.

[hør] Hvorfor må han så i øvrigt ikke tro det -altså at du venter på nyt fra ham??

Øhhh - Har I slet ingen telefoner på Vestkysten Eller er det for vådt.. til at fungere

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 18:52

>Frida.

Nåå tallet - det var bare helt tilfældigt valgt - Du kan osse bare tage det halve og gøre det to gange - det er jo et lige tal [hør] [hør]

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:54

HAM her er ikke tålmodig. Tro mig Telefon?? øhh det er ikke så godt...
Nu er det 4½ time siden jeg kunne logge på det er sgu da ikke normalt...

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 18:56

Hvorfor tror du jeg kommer fra Vestkysten kan man se det ud fra min skrift??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 19:00

>Frida.

Er han utålmodig..... Bare hold ham hen... det har de godt af en gang i mellem

Din hotmailkonto er vel slidt op, eller brændt sammen, så du fremover må bruge din TDC konto.

Synd jeg ikke kan hjælpe dig, men ok.. din venindes er osse brændt sammen Det tyder jo på, at det er en mere generel fejl, med mindre det specifikt er dig den ikke vil lystre. Prøv at lade din veninde logge på - Det ku jo være

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 19:06

>Frida.

Halooo - Er det huskeren osse gået i sort - Det har du da for læææænge siden mere end antydet på Kandu - Jeg gider ikke lede efter det, men jeg er sikker på, at du har sagt det. Godt nok ikke nærmere præciseret, men var det ikke noget med Esbjerg??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 19:12

Naiijjj Ram for fan... da.
Jeg har da fortalt dig, at jeg ikke kommer fra Esbjerg. Det var en and
Hotmailen virker stadig ikke heller ikke selv om jeg lader min veninde prøve...

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 19:20

>Frida.

En and - Har du narret mig.....?? Hmmmm

Jeg kan lige fortælle dig, at msn Hotmail virkr i Kbh. - Og det var da godt, at din veninde heller ikke kunne logge på, så er det ikke dig, som den har noget i mod - Hvem kunne og osse ha' det??¤¤¤

Nå Frida - Jeg har ikke tid til at hjælpe dig mere, og kan åbenbart heller ikke.
Jeg har noget jeg selv skal ha' skrevet - Ganske vist ikke til en ven, men vigtigt er det.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 19:25

Nu er der hul igennem til Hotmail igen. Her har man været tæt på at dø - og så har fjolset ikke engang skrevet

Hmmm...han kan bare lige vente til jeg engang får tid til ham.
Heyyy Ram vil du være min mailven

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 19:28

>Frida.

Ja det vil jeg da gerne - er den anden fyret??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 19:33

Det kommer an på hans undskyldning*SS* Har fået en tom mail fra Postmaster@mail.Hotmail mon det er en undskyldning.

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-01-04 19:59

>Frida.
Hvad så - virker din Hotmail nu??

Ram

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 20:05

Ja det gør den da Nu vil jeg skynde mig hjem
og give (ham du ved) en skideballe ¤¤¤¤

Frida.

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-04 22:11

Selv tak Frida! Det er altid underholdende at følge med i dine problemer!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-01-04 22:34

Så længe mine problemer ikke er større end en ustabil Hotmail - klarer jeg mig nok*GG*

Ja det er da alvorligt nok (sveder sgu da endnu)
men nu er jeg da heldigvis Hot igen*LOL*

Frida...