/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Backup af win xp
Fra : fredag
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 19-01-04 10:56

Hej.

hvordan tager jeg en backup af hele styresystem xp ?

Kommentar
Fra : legind

Dato : 19-01-04 11:06

progarmmer/tilbehør/systemværktøjer/sikkerhedskopirering

Accepteret svar
Fra : badhabit

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-04 11:08

hvis du har en brænder og du bruger nero kan det lave en backup af din hd.
klik på fanebladet recorder/optager og der står det

Kommentar
Fra : legind

Dato : 19-01-04 11:11

du kan også lave et image af din harddisk
eks med dette program http://www.softpedia.com/public/cat/13/2/13-2-21.shtml

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 19-01-04 11:13

hvis grunden til man vil have en backup af sin hd. pga. virus så er det ikke smart at have backup'en på hd. så er det smarter at have den på cd/dvd da de ikke dliver inficeret af virus

har pråvet at gendanne fra win xp backup. Det virkede ikke (at begynde for fra)

Kommentar
Fra : legind

Dato : 19-01-04 11:18

et program jeg selv bruger og som jeg syntes er godt er powerQuest drive image 5,0

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-04 11:25

har du en nummer to HDD/slave/D: drev?
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 19-01-04 11:57

Tak for svaret badhabit. Her må jeg så kunne vælger systemmet, ikke sandt.

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 19-01-04 11:59

>Manse9923
Hvad hvis man har nummer to HDD?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-04 12:51

Hvis du bruger Drive Image eller Ghost kan du pakke hele din partition ned til det halve og lægge det på en anden patition D-drev eller brænde det på en (flere) CD eller som manse9933 siger på en HD nr. 2 og så evt. tage HD 2 ud (skuffe)
Brænde på CD eller i skuffe er det mest sikre.
Emesen.