/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MPEG2 konverteret til MPEG4
Fra : etrier
Vist : 367 gange
200 point
Dato : 18-01-04 17:39

Jeg har købt et PCI Videokort, det fungerer ganske udmærket, men jeg vil gerne vide hvordan jeg bedst får konverteret de MPEG2 filer om til MPEG4?

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 18-01-04 18:07

gd
Forsøg her
http://www.doom9.org/
N.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-01-04 21:48

Divx skulle vist også kunne klare det. Kan downloades gratis her :

http://www.divx.com/divx/?src=toptab_divx_from_/index.php

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-01-04 21:49

Det sædvanlige alt selv om det ikke er underlinet.

ellebye

Kommentar
Fra : etrier

Dato : 22-01-04 11:00

Hej gd - Været ude på den side du henvidste til, blev ikke meget klogere.

Hej elleby - har downloadet DivX konverter, det virker fint, men jeg kan ikke afspille det bagefter i DivX video afspilleren.

Ellers - så håbede jeg på at der var nogen derude som havde personlig erfaring med at optage TV-programmer, konvertere dem og se dem på computeren og tv. Er der nogen som har erfaring med disse ting, vil jeg meget gerne høre fra jer.

mvh Erik

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-01-04 11:27

Så er snakken en helt anden.

Hvis du har en DVD brænder, kan du gennem programmet Nero direkte brænde dine mpeg2-filer til DVD film du kan se enten på din pc eller på en stationær dvd-afspiller.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 22-01-04 16:49

Det kan du også i roxio easy CD & DVD Creator 6...

MVH Morten

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 22-01-04 16:51

Der kan du også lave VCD (VideoCD) og SVCD (SuperVideoCD)