/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælp, mycom køre med 800x600 opløsning
Fra : linda2207
Vist : 473 gange
50 point
Dato : 17-01-04 13:35

Hej!
Min pc køre med 800x600 i skærmopløsning. Når jeg ændre den til fx. 1024x768 og trykker på anvend, har den glemt det næste gang jeg starter pc, eller hvis jeg skal genstarte. Så hver gang jeg skal bruge pc, skal jeg ind i kontrolpanel og rette. Er skide irriterende. Hjælp

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-04 13:40

Prøv at tryk på OK i stedet for anvend. Så skulle det virke.

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-04 13:43

På skrivebordet højreklikker du. I den menu der fremkommer vælger du : Egenskaber->Indstillinger->Avanceret-> ..og vælg ; anvend de nye farveindstillinger uden at genstarte ..Voila

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 17-01-04 17:48

måske skulle du bare geninstallere dine drivers

Accepteret svar
Fra : ZeD_ZyprezZ

Modtaget 50 point
Dato : 20-01-04 13:15

Først gør som molokyle siger....

så kunne også være at du slukker for den på stikkontakten eller holder power knappen inde

....-->så den ikke når at lukke ned<---- ((så gemmer den ikke indstillingerne))

gå ned i start menuen -> luk computeren -> sluk computeren (eller genstart hvis det er problemet)

så burde problemet være væk

Alias: (ZyZ)

Godkendelse af svar
Fra : linda2207

Dato : 25-01-04 13:39

Tak for svaret ZeD_ZyprezZ.