/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Granslam.
Fra : fridaflip
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 14-01-04 20:33

Da jeg kan se du ikke har ladet dig skræmme væk fra Kandu af vores lidt specielle KanduPoliti synes jeg du skal ha' lidt point

Jeg syns' det er fint, at du ikke lader dig styre til at tage et nyt brugernavn, som en del jo var så venlige at foreslå dig. Desuden kan jeg godt lide dit tip om hvad vi skal gøre ved vores gryder i tilfælde af de ikke kan blive rene

Frida.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 210 point
Dato : 14-01-04 20:38

fridaflip tussinde tak det er nu rart med lidt opbakning trods alt
mvh Granslam

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-01-04 21:00

<<<<grandslam
godt gået

enig med flipperen frida

jms
NB. Frida, du skulle lige se vores lille uldtot, skal jeg sende et billede????

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 21:04

jms tak

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 21:06

>Granslam

Ikke noget at takke for - jeg kan bare godt lide mennesker der ikke lader sig dikterer

>JMS

Øhh ja. Skal du så ha' min mail adresse? eller har du en hjemmeside, hvor jeg kan se hende

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-04 21:13

fridaflip

Så kan du jo lide alle på kandu

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 21:16

Nej det kan jeg ikke jeg er i hvert fald ikke specielt vild med dig

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 21:20

Nå ja - og et par andre*GG

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-04 21:26

Godt Frida, så er det da på det rene.
ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-01-04 21:26

<<frida
Ja jeg har en kommerciel hjemmeside, men ingen uldtotter der.
Hvis du har en e-mail du kan lægge her, skal jeg sende et par stykker til dig (altså billeder ikke hunde)

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 21:32

Jamen så send da endelige en hund eller to ( ikke penge) med mindre du da har vundet i lotto - og gerne vil

Send til: frida@oncable.dk så kan du få et af Frida ( min hund*GG*)

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 21:35

>ans

Ja det var da godt

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-01-04 21:36

<<frida
bliver sendt i morgen
nu vil jeg

mvh
jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 21:44

Bare i orden. Sov godt

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 22:00

Frida - samler du på hundebilleder og skal vi så bare sende.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 22:10

Næ!! Men hvis du har en uldtot eller noget andet du synes kunne være spændende for mig (en printer fx) - så må du da gerne sende det
Jeg lover til gengæld et billede af Frida*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 22:13

Du lyder lidt forelsket Frida?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 22:15

Hva' Tedd - mener du jeg er forelsket i Ems?

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 22:17

Ja for det kan da ikke være Ans*ROTFL*

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 22:25

Frida - jeg vil være som en farfar for dig
Printer...................det er jo en gave fra Kandu, det kan man da ikke forære væk.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 22:25

Nå tænkte mere om du var i gang med at få Grand Slam! *LOL*

Nej undskyld, det var ikke for at få dig til at lyde som en let levende dame

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 22:31

*LOL* Letlevende er det et udtryk fra dette århundrede
Indrøm bare du er sur over, at Granslam får lidt point hmmm....du må da osse gerne få 200*GG*

Og dig Ems*LOL - du er hermed min farfar

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 22:35

Letlevende er et udtryk fra nutiden...............fedtfattig kost.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 22:36

Ellers tak Frida! Jeg foretrækker at få points for reelle svar!

Letlevende? Tror det var noget der stod i politirapporten før det 20 ende århundrede hehe!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 22:39

Fedtfattig kost den var go' Ems.....
Tedd i smalltalk er det lidt svært at få points for reelle svar - og jeg mener da, at du ofte liiige stikker næsen ind alligevel

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 22:52

Nå ja glemte lige smalltalk Det da godt vi har den!
Men med hensyn til at give granslam point, så siger du jo med dette spørgsmål egentligt "At frækhed belønnes"!
Jeg er egentlig bedøvende ligeglad med snydere nu hvor Kandu åbentbart bare blander posen, men hvis det forrige pointsystem var opretholdt ville jeg da blive meget stødt over pointfuskeri! Granslam har da selv sværtet sit navn så slemt til, at jeg da ikke skal blande mig i om han skal skifte navn!
Men din bemærkning om Kandu politi er jeg da helt enig i! Det kan jo ikke være mening i at vi skal spionere på os selv!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 22:57

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 22:58

Hold op hvor jeg griner, når jeg læser sån' en gang bavl
Det lyder sgu som en dårlig krimi*GG*

"sværte sit navn til" - "politi" - "Skifte navn" og hva' har vi
Hva' med vi fik FBI ansat hos KanduTeamet - eller tror du de gider?
Det er jo trods alt kun KanduPoint der bedrages med

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 23:14

Du har ret - nu ! Men før var der da nogle der gjorde et hårdt arbejde for at komme op som nummer et i points fordi det med stor sandsynlighed udløste præmien! Og det fik jo osse pointfuskere på banen desværre! Nu er det jo blevet ændret til "blande pose" så er det jo løst!
Jeg forbeholder mig bare ret til at være uenige med folk og så ellers være lige gode venner med det!
For mig er pointfuskere uærlige folk, og dem bryder jeg mig ikke sådan rigtigt om, så derfor min kommentar!
Ellers synes jeg Kandu er et herligt forum! Og med hensyn til Kandupoliti så har jeg hverken lyst eller tid til at "hænge" folk ud! Jeg havde bare indtrykket af at Granslam afslørede sig selv! Derfor kan han da godt komme med nogle gode tips, men han har måske osse behov for at rense gryderne rene, så tilgiver jeg ham da osse gerne!
Meen! Ligefrem at give ham points på den konto!

Så kan du da opfatte det som noget bavl, men jeg kan desværre ikke lave om på mig selv på en studs!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 23:20

Jamen jeg har sgu altid været lidt på tværs*GG*

Citat
men jeg kan desværre ikke lave om på mig selv på en studs!

Se det kan jeg jo heller ikke Kan du sove godt når den tid kommer.....

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 23:22

Lige måde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-04 23:30

tedd

Frida er IKKE forelsket i ans.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 23:34

Er det et officielt dementi ans? hehe

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 23:45

Lad os lige afslutte alt det om Frida's forelskelse.
Frida er MEGET forelsket ja - men hverken i Granslam Emesen eller Ans (Ans er sgu da en dame*GG*)

Tak for svaret granslam. Så du det Tedd. 5 stjerner

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 14:25

Iøvrigt synes jeg det er noget ævl at opfordre Granslam til at skifte sit brugernavn.
Han har undskyldt (hvilket jeg syns' er flot og dermed belønner) - og hvad er der ved livet, hvis ikke man er i stand til at tilgive....hmmm!!!

Tænk hvis vi i det virkelige liv var nødsaget til at skifte navn - hver gang vi foretog os noget "uheldigt"?? ..........................
Så nej Tedd!! - Jeg belønner ikke snyd - men derimod modet som Granslam udviser ved at fortsætte med sit oprindelige brugernavn........

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-01-04 18:25

Jep jeg acceptere osse undskyldninger!
Og den der med at tilgive er jeg osse helt med på!
så tillykke med de 5 stjerner Granslam!

Jeg har da forøvrigt hørt om piger der er forelskede i piger Frida! hehe! Nå det hører nok under en anden gruppe her på Kandu

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 19:09

Ja ja det er godt med dig Tedd Frida er forelsket ja - men det er i Bulder - som er naboens hanhund

Frida