/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Login-boks på hjemmeside
Fra : fjollemi
Vist : 790 gange
20 point
Dato : 14-01-04 12:08

Hej med jer
Er der nogen, der ved hvordan man indsætter en login-boks på sin hjemmeside, så kun helt bestemte personer kan komme ind på en af siderne?
Jeg har pt. bare en tildelt hjemmeside af den slags, man får helt automatisk fra TDC's bredbåndsservice, så det er altså ikke noget med helt eget domænenavn eller noget - endnu!!
Jeg kan sagtens sætte formular ind, men der er noget, der kokser, for lige det der med at folk skal kunne logge sig på går ikke lige efter hensigten. Jeg bruger FrontPage 2000 og har prøvet at bruge Hjælp, men menupunktet Sikkerhed, som den bl.a. henviser til er gråtonet og deaktiveret, snøft....
Jeg vil være dybt taknemmelig for et godt svar

Accepteret svar
Fra : bokke31

Modtaget 30 point
Dato : 14-01-04 12:09

prøv http://www.s2a.dk der er vildt mange login`s der du kan hente

Godkendelse af svar
Fra : fjollemi

Dato : 14-01-04 12:14

Tak for svaret og selvfølgelig for hurtig betjening bokke31.